Gisteren een soort van American Style BBQ voor de familie georganiseerd.
Op het menu stond:
Pulled Pork
Ribs
Apple Baked Beans
Coleslaw
En als snacks en Homemade Lemon Lemonade:
- Beef Jerky van ome Steven (Steven en Me Maart 2017: Sriracha Beef Jerky)
- De Pulled Pork heb ik volgens de "Wedstrijd methode" van Noskos gemaakt
- Ribs in de rub van "Easterwood" maar bereid als 3-1-1 methode en afgelakt met "Noskos? Sweet Smokey BBQ Sauce" waarvan ik afgelopen zaterdag 2.5liter van heb gemaakt.
Natuurlijk kon ik goed mijn nieuwe WSM uitproberen voor verschillende gerechten en een erg lange sessie. Wat een verademing niet meer met schuifjes lopen te klooien en te doen.
Ik had al veel eerder een WSM moeten kopen Enige wat ik wel mis zijn een paar wieltjes en wegens de onweersbui van gister morgen vroeg ben ik begonnen onder de veranda en heb ik de WSM later verplaatst de tuin in, vandaar dat mooie stuk karton eronder.
De procureur was een stuk van 3kg en na een uurtje of 4 zat ze op 74 graden en kon ik de glaze aanbrengen en 2 uur later kon ze ingepakt worden en 15:30 heb ik de magische 88 graden bereikt.
Relatief snelle sessie van 6:30 tot 15:30.
Aangezien foto's veel meer zeggen dan een beetje tekst:
Op het menu stond:
Pulled Pork
Ribs
Apple Baked Beans
Coleslaw
En als snacks en Homemade Lemon Lemonade:
- Beef Jerky van ome Steven (Steven en Me Maart 2017: Sriracha Beef Jerky)
- De Pulled Pork heb ik volgens de "Wedstrijd methode" van Noskos gemaakt
- Ribs in de rub van "Easterwood" maar bereid als 3-1-1 methode en afgelakt met "Noskos? Sweet Smokey BBQ Sauce" waarvan ik afgelopen zaterdag 2.5liter van heb gemaakt.
Natuurlijk kon ik goed mijn nieuwe WSM uitproberen voor verschillende gerechten en een erg lange sessie. Wat een verademing niet meer met schuifjes lopen te klooien en te doen.
Ik had al veel eerder een WSM moeten kopen Enige wat ik wel mis zijn een paar wieltjes en wegens de onweersbui van gister morgen vroeg ben ik begonnen onder de veranda en heb ik de WSM later verplaatst de tuin in, vandaar dat mooie stuk karton eronder.
De procureur was een stuk van 3kg en na een uurtje of 4 zat ze op 74 graden en kon ik de glaze aanbrengen en 2 uur later kon ze ingepakt worden en 15:30 heb ik de magische 88 graden bereikt.
Relatief snelle sessie van 6:30 tot 15:30.
Aangezien foto's veel meer zeggen dan een beetje tekst: