Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de ribben 3-2-1 maak spray ik niet, is niet nodig ze liggen in fase 2 toch ingepakt met vocht in de folie en elk half uur het deksel lichten zie ik ook zo zitten. i.v.m. de temperatuur.Spay je de ribs wel elk half uur? Zo drogen ze ook niet uit.
De mix weet ik zo niet uit mn hoofd. Iets met Appelsap/appel azijn en whiskey.
Ik spray ze ook om het half uur. Geen idee of het verschil maakt, want heb nog niet zonder gedaan. Nu met de KJ heb ik geen last van die schommelingen, want dat is max 10 seconden open. Als ik ze inpak, giet ik het mengel nog mee in het pakketje.Als ik de ribben 3-2-1 maak spray ik niet, is niet nodig ze liggen in fase 2 toch ingepakt met vocht in de folie en elk half uur het deksel lichten zie ik ook zo zitten. i.v.m. de temperatuur.
Er zijn 101 veriaties om mee te sprayen. Maar ik kom meestal ook wel die appelsap-appelazijn tegen. Ik zelf doe deze 2 met gelijke delen. Dan nog een goei scheut JD erbij.Spay je de ribs wel elk half uur? Zo drogen ze ook niet uit.
De mix weet ik zo niet uit mn hoofd. Iets met Appelsap/appel azijn en whiskey.