BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

  • Onderwerp starter Rich Fairlane
  • Startdatum
R

Rich Fairlane

Gast
Hallo,

Ik ben Richard, maar mijn vrienden noemen me Rich.
Twee jaar geleden heb ik voor mijn verjaardag een OTG57 gekregen en sindsdien ben ik bevangen met het BBQ virus. Het eerste wat ik deed was op aanraden van een collega het boek van "Culinair Barbequen" van Steven Raichlen aanschaffen. Een gouden greep, want dat is mijn bijbel geworden.
Daarnaast ben ik internet af gaan zoeken naar tips en zodoende bij dit forum terecht gekomen. Ja mensen, ik volg jullie al twee jaar...... ;)
Intussen heb ik al ontelbare gerechten op mijn bbq gemaakt en het ding is niet meer weg te denken uit ons gezin.
Mijn kinderen zijn dol op mijn spareribs, pulled pork, pizza en beercan-chicken.
Hoewel het weer bij mij geen invloed heeft op het wel of niet bbq-en (het kerstdiner bestron omder meer uit heerlijke smokey ribs), ben ik blij dat het voorjaar er aan komt. Het is altijd tijd voor BBQ, maar in het zonnetje met een koud biertje of een goede cocktail is voor mij het paradijs!

We gaan elkaar hier nog vaak tegen komen!

Groeten
Rich
 
Welkom
 
hoi Richard,
welkom bij dit edele genootschap
 
Ik had al steeds het gevoel dat er iemand stiekem mee zat te lezen... :D

Officieel welkom hier nu!
 
Welkom Richard, ben benieuwd naar jouw verslagen.
Succes :D
 
Hoi Rich, welkom bij het BBQ Genootschap
 
structor zei:
Welkom Richard enne als je al 2 jaar meeleest hoef ik je als Steven fan, niet op onze Steven&Me afdeling te wijzen toch ??

Haha! Nee dat hoeft niet. Ook daar heb ik al meerdere keren e.e.a. vandaan gehaald  ;)
 
Hoi Richard, welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan