Beef en Steak

Even voorstellen

TheButcher

Tondelzoeker
Hallo allen ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Harrie en samen met mijn vrouw Petra wonen wij in het mooie Groningen. Wij houden ervan om lekker buiten te eten.
Wat is er dan mooier als barbecueën met een koud biertje. Heb al heel wat jaren ervaring met de barbecue maar je bent nooit te oud om te leren. Ik ben inmiddels op pensioen en nu ik veel tijd heb om te barbecueën wordt het tijd voor een Kamado. Heb inmiddels mijn keuze laten vallen op een Kamado Joe Classic 3 stand alone.

Mijn vorige barbecue was een Weber Master Touch GBS die ik had ingebouwd in een buitenkeuken. Deze BBQ is op en tevens moet er een nieuwe buitenkeuken gemaakt worden.

De komende tijd ga ik lekker bezig met het maken van een nieuwe buitenkeuken waar ik de Kamado Joe in ga bouwen samen met een koelkast.

Verder hou ik mij bezig met het maken van pizza en dat doe ik met een Städler pizza outdoor oven. Ook paling roken behoort tot mijn hobby en hiervoor heb ik een RVS paling rookton, waar ik vooral de Ierse paling in rook.

Op dit forum zit natuurlijk heel veel ervaring en ik hoop dat ik hier nog veel kan leren.
Natuurlijk wil ik graag mijn eigen ervaring delen waar nodig.

Groetjes Harrie

Van harte welkom Harrie! Aan jouw hobby’s te horen besteed jij je pensioen uitstekend! Benieuwd naar de nieuwe setup straks. Veel plezier op dit forum!

Welkom Harrie.... en de freule ook natuurlijk, benieuwd naar je nieuw te bouwen buitenkeuken... Kom maar door met de foto's van de bouw tzt

Terug
Bovenaan Onderaan