BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Raphael

Vuurmaker
Berichten
79
Na een lange tijd meelezen op dit forum nu toch besloten mezelf ook aan te melden.
Ik ben woonachtig in maurik in de mooie betuwe, 32 jaar jong en kan toch wel zeggen fervent BBQ’r/ green egg fan.

Ik ben nu in bezit van een bge XL, bge mini 2014, en een bge mini in carrier.
Voor de xl bijna alle mogelijke accessoires, en redelijk ruime collectie gietijzer die nog aan het uitbreiden is.

Ik ben zelf vooral een liefhebber van rund en varkensvlees, maar draai me hand inmiddels niet meer voor een stukje gevogelte, vis of groente op de Q voor mijn gasten.

Mijn andere hobby is de meest heerlijke cocktails maken, dus hoef voorlopig niet bang te zijn te vereenzamen.

Van beroep ben ik boomverzorger dus aan kachel/rookhout geen gebrek.

Bijgaand een foto van me bbknoei hoekje
CD7704A9-4F86-43BD-B7AF-DC9FBB72575C.jpeg
 
Welkom Raphael. Wat een mooi hoekje heb je daar.
 
Welkom bij het genootschap

Als Normaal nog zou optreden op’t Eiland hadden ze vast bij jou in je hoek komen eten voor ze zouden beginnen
 
Welkom! Wat een prachtige plaats om je uit te leven !! Zelfs elektriciteit is goed voorzien :D
 
Welkom hier!

Wat een super gaaf hoekje heb je zo!! Mocht je toch vereenzamen let me know stukje rund met een lekker cocktail lust ik ook wel.
 
Raphael, welkom op het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

Als Normaal nog zou optreden op’t Eiland hadden ze vast bij jou in je hoek komen eten voor ze zouden beginnen
Zooo, dan zouden ze meer dan van harte welkom zijn. Jammer dat ik een groot gedeelte van hun tijd heb moeten missen ivm mijn leeftijd
 
Welkom Raphael!

Prachtig hoekje heb je daar.
 
Welkom Raphael, en zoals hierboven al meermaals vermeld wat een prachtige plek om je hobby uit te oefenen
 
Welkom Raphael. Wat een top locatie!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Raphael!

Ziet er prachtig uit die hoek van je :cool:
Veel BBQ plezier!!
 
Wouw, prachtige man cave.. en je bent ook een liefhebber van Bacardi zo te zien.. hahah
 
Welkom
Mooi eiken bbq hoek , kun je wel uitleven
 
Welkom Raphael.
Een schitterende werkplek zo voor de bbq's, (y)
 
Schitterende mancave , je zal wel veel aanloop hebben met zo,n mooi spul.

Groet peter.
 
Prachtige plek Raphael. Welkom!
 
Schitterende mancave , je zal wel veel aanloop hebben met zo,n mooi spul.

Groet peter.
Ik noem het altijd maar braaf BBQcave, al heb ik alles zelf gebouwd en ingericht🤣

Maar iedereen bedankt voor alle lovende en vrolijke reacties
 
Terug
Bovenaan Onderaan