BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Rens.

Kooltjesharker
Berichten
140
Goedemorgen,

Hierbij wil ik me even voorstellen, ik ben Rens, 33 jaar en leef samen met mijn vriendin in het zonnige Brabant.
De afgelopen jaren hebben we helaas wat veel thuis gezeten maar hierdoor ben ik wel mijn eigen huis/tuin steeds meer gaan waarderen
en daarbij ook het lekker in de zon zitten bij de Q.

Al een tijdje volg ik het forum vanuit de anonimiteit maar vandaag toch maar eens een account aangemaakt,
dit omdat ik mezelf heb getrakteerd op een upgrade van mijn (namaak) Webert naar een kamado en ik nu op het forum ook vragen kan stellen.

De keuze voor mijn upgrade heeft wel even geduurd, afgelopen jaren had ik er altijd wel een willen hebben
maar twijfelde altijd vanwege o.a. het prijskaartje maar ook dingen zoals:
"doe ik er straks wel genoeg mee"
"we zijn maar met 2e, is het niet overkill"
"wat vinden anderen er niet van"

Vrijdag bij een BBQ zaak toch eens de verschillende modellen (Grill Guru's - Basterds en kamado Joe's) met elkaar vergeleken ,
maar uiteindelijk gisteren de knoop doorgehakt en de de Basterd Urban large 2022 besteld.
Iets meer dan ik wilde uitgeven maar hiermee wel mogelijk een nieuwe vriend voor het leven
(en vanwege alle gratis extra's kun je het toch een beetje voor jezelf goedpraten)

Zodra hij binnen is en staat zal ik er eens wat foto's van posten.
 
Welkom! Dat wordt genieten! Wanneer komt ie binnen?

En het leven is te kort om door de ogen van anderen te leven. Jullie leven, jullie flappen en jullie tuin.
 
Daar heb je helemaal gelijk in, mooi omschreven ook :)

Ze hadden het over 2-5 dagen levertijd, zolang ze nog voorraad hadden.
Hopelijk nemen ze morgen contact op over de bezorgdatum. Zal dan ergens eind deze week worden. En dan dat weekend meteen proefdraaien.
Zat ook nog een workshop bij, die mogen ze ook meteen inplannen kan ik dat meteen in de praktijk toepassen.
 
Rens, welkom op het Genootschap en veel plezier met je nieuwe vriend.
 
Welkom Rens!

Veel plezier met je nieuwe aankoop.
 
Welkom.
Bastard, Daar ga je veel plezier van hebben 👍🏻
 
Eens, welkom bij het genootschap en geniet van je mooie aankoop
 
Welkom Rens.
 
Welkom!

En gefeliciteerd met je nieuwe en mooie aankoop! Hopelijk is ie er snel!!
 
Heeft even geduurd door wat problemen met levering. Maar daar is die dan. Vanochtend het gevaarte in elkaar gezet, gelukkig droog onder mijn afdakje. Jammer van het weer maar morgen gaat hij voor de eerste keer aan.

Zag in de firebox een heel klein haarscheurtjes zitten, is dit iets waar ik me zorgen om moet maken en/of contact met leverancier voor moet opnemen?

IMG_20220608_102221.jpg


IMG_20220608_114550.jpg


IMG_20220608_122018.jpg
 
Zag in de firebox een heel klein haarscheurtjes zitten, is dit iets waar ik me zorgen om moet maken en/of contact met leverancier voor moet opnemen?
Voor de werking kan het geen kwaad, maar als je net een nieuwe kamado hebt gekregen, mag je er toch vanuit gaan dat die helemaal gaaf is, zou sowieso even een fotootje doorsturen, grote kans dat je gewoon een nieuwe krijgt opgestuurd
 
Voor de werking kan het geen kwaad, maar als je net een nieuwe kamado hebt gekregen, mag je er toch vanuit gaan dat die helemaal gaaf is, zou sowieso even een fotootje doorsturen, grote kans dat je gewoon een nieuwe krijgt opgestuurd
Klopt helemaal, gisteren melding gemaakt en er wordt een nieuwe firebox opgestuurd. Oude mag ik gewoon in gebruik nemen.
Tot nu toe een en al lof voor het bedrijf, goede kwaliteit spullen en top service.
 
Klopt helemaal, gisteren melding gemaakt en er wordt een nieuwe firebox opgestuurd. Oude mag ik gewoon in gebruik nemen.
Tot nu toe een en al lof voor het bedrijf, goede kwaliteit spullen en top service.
Mooi opgelost zo (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan