BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Rupkeii

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal, mijn naam is Rob. Ik heb vorige maand een Grizzly Grills large kamado aangeschaft met een mooie korting. Al zijn de verhalen over deze kamado hier op het forum wisselend. Ik hoop dat de problemen bij mij mee gaan vallen en dat ik er van kan gaan genieten de komende jaren.
Hij staat inmiddels in de tuin en het eerste gerecht was een succes. Een smakelijke zalm op de Bobby Flay wijze.
Verder al wat hier op het forum meegelezen en nu dus een account aangemaakt. Het enthousiasme is dus inmiddels al aangewakkerd en ik hoop hier nog de nodige tips mee te pakken.
 
Welkom Rob!

Mooie Kamado heb je gekocht hoor, laat je niet te gek maken door de slechte verhalen.
Meestal lees je alleen de klachten op het internet terug terwijl er een veelvoud van Kamado’s verkocht is.

Veel plezier hier op het forum.
 
Welkom Rob!

Mooie Kamado heb je gekocht hoor, laat je niet te gek maken door de slechte verhalen.
Meestal lees je alleen de klachten op het internet terug terwijl er een veelvoud van Kamado’s verkocht is.

Veel plezier hier op het forum.
Mee eens , veel Q plezier met je Grizzely
 
Welkom en veel plezier hier.
 
Hee is een prima BBQ hoor ik heb zelf een elite compact.
Hallo allemaal, mijn naam is Rob. Ik heb vorige maand een Grizzly Grills large kamado aangeschaft met een mooie korting. Al zijn de verhalen over deze kamado hier op het forum wisselend. Ik hoop dat de problemen bij mij mee gaan vallen en dat ik er van kan gaan genieten de komende jaren.
Hij staat inmiddels in de tuin.
 
Welkom Rob
 
Welkom hier Rob
 
Welkom bij het genootschap
 
Welkom Rob, veel BBQ-plezier.
Zoals @Zzzjon aanhaalt : je niet gek laten maken, mensen kruipen nu eenmaal sneller in de pen om te klagen dan om een positieve recensie te schrijven
 
Welkom bij het genootschap

Je heb je eerste gerecht in ieder geval geslaagd klaar gemaakt 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan