BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Hittema

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi allemaal,

Na een lange tijd BBQ filmpjes kijken en op dit forum struinen heb ik eindelijk een mooie KJ Classic II binnen gekregen vorige week.
Ik gebruikte een hele kleine kamado de afgelopen jaren, maar daar kon ik eigenlijk alleen direct mee grillen.

Zaterdag alvast de eerste sessie gehad met een snelle versie van de country style ribs van Noskos! Het viel goed in de smaak bij de vrouw en gasten! Al was het net iets te ver gegaard, maar voor een eerste sessie was ik erg tevreden!

eb2fe148-6495-486d-a4de-30d4cc3e5bc1.jpg


Ik zoek nog een goede thermometer die ik in het vlees kan laten zitten. Iemand een goede tip?

Groetjes Arno
 
Welkom Arno,

mooie bbq heb je!

ik heb zelf een igrill 2 thermometer. Die bevalt me prima.
Een eventuele volgende zou ik wel met WiFi aanschaffen, ik merk nu dat de Bluetooth net niet genoeg bereik heeft om hem binnen te kunnen ontvangen.
In de zomermaanden is dit helemaal niet erg, dan zit ik gewoon buiten.
maar bij een langere sessie in de wintermaanden is het lastig om telkens heen en weer te lopen.
 
Welkom bij het genootschap

ik schrok van de foto tot ik in zoomde.
dacht dat je een scheur in de deksel had 😱
 
Welkom bij het genootschap 😁
 
Welkom. Zoek je bedraad of draadloos? Er zijn veel keuzes daarin. Je hebt de fantast van IKEA. Goedkoop en doet zijn werk. Of bijvoorbeeld een meater, die is volledig draadloos en aan de prijs. Er staan hier al redelijk wat topics over. Zelf heb ik een grilleye pro wifi met 2 probes, een IKEA fantast en een thermapen.
 
Welkom! Ik heb een Inkbird ibbq-4bw. Budgetvriendelijke optie voor een wifi thermometer. Komt met 4 probes, clipjes om een probe aan je grill grate vast te maken en een app.

Werkt gewoon goed. App is niet zo uitgebreid als die van bijv Meater, maar doet ook gewoon prima zn werk.
Hij is nu toevallig op sale!

Welkom
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
Mijn voorkeur gaat uit naar de Smoke van Thermoworks (makers van de Thermapen). Maar lees wat reviews over de verschillende thermometers en soorten.
 
Bedankt allemaal!

Ik denk dat ik van het weekend maar even een fantast(Ikea) of soortgelijk haal en dan rustig ga kijken welke draadloze ik wil. Die keuze is reuze zie ik al!
 
Bedankt allemaal!

Ik denk dat ik van het weekend maar even een fantast(Ikea) of soortgelijk haal en dan rustig ga kijken welke draadloze ik wil. Die keuze is reuze zie ik al!

Let wel; deze week zijn veel dingen juist op Black Friday uitverkoop. Misschien toch zinnig om deze week al wat onderzoek te doen en een keus te forceren ;) Kan een hoop geld schelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan