BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

MarcM

Tondelzoeker
Berichten
7
Beste leden,

Ik ben Marc (37) uit Utrecht. De Weber is sinds vandaag de deur uit en er staat een Bastard Medium in de tuin. Tips en tricks zijn welkom. Daarnaast zo even een vraag in het forum tav de ashtray. Zag al dat er iemand anders ook al wat over had gepost.

Groet!
 
Deze kon echt niet meer. Na 12 jaar was de onderzijde helemaal verroest. Hij is overigens nog wel te gebruiken en staat daarom op de camping :)
 
Deze kon echt niet meer. Na 12 jaar was de onderzijde helemaal verroest. Hij is overigens nog wel te gebruiken en staat daarom op de camping :)
Welkom.
Vandaag even gekeken voor een nieuwe deksel voor mijn weber preformer. Code DD = 2000 dus 21 jaar oud. Had al schade vanaf het begin (stoeptegel door het raam en deze kwam op de deksel) maar nu begint het handvat heen en weer te bewegen. Heeft altijd buiten gestaan en de ketel is volgens mij nog roest vrij. Ik vind het nog steeds een ideaal ding voor snelle hapjes. Sate hamburgertje garnalenspiesjes ed. Gaat bij mij nooit weg.
Als de ketel doorgerot is dan is het helaas wel over. Veel plezier met je nieuwe Q
 
Welkom bij het genootschap

Weber nog niet helemaal weg dus 😉
 
Welkom hier op het mooie forum Marc
 
Welkom Marc.
Veel plezier met je Bastard!
 
Eerste stukken zijn een feit. Picanha en longhaas
IMG_20210625_182237_200.jpg
 
Welkom Marc. Nog maagdelijk wit. Daar zal snel verandering in komen 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan