BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

RoyB1973

Tondelzoeker
Berichten
18
Wat een ontzettend leuk forum. Goedenavond allemaal, ik ben Roy Bramer (47 jaar, getrouwd en 3 kinderen) en mag graag de bbq aansteken. Momenteel heb ik nog een Weber van bijna 15 jaar oud en het wordt tijd voor een nieuwe. Dus dit jaar moet hij er maar komen, maar daar moet dan natuurlijk ook een mooie tafel bijkomen. Na wat onderzoek maar besloten deze toch zelf te maken. Enerzijds omdat ik erg kan genieten van de voorbereiding en anderzijds omdat ik geen geschikt meubel kon vinden welke ook nog betaalbaar was. Online veel onderzoek doen, heb geen technische opleiding en ook niet echt twee rechterhanden, en alles tot in de details uit werken moeten mij helpen om enigszins een net en stevig meubel te maken. Daarbij werd ik door een collega van mij, welke ook zelf een meubel heeft gemaakt, gewezen op dit forum en daar heb ik ondertussen al behoorlijk wat ideeën opgedaan. Ben al druk aan het tekenen in sketchup:
202104 Kamado Kast vooraanzicht.png


Nog een achterwand, een plankje en deurtjes erin en een blad erop (ga mijn collega volgen door een watervaste multiplex plaat van 22 mm te behandelen met Beton Cire) en dan moet hij ongeveer wel klaar zijn. Nog even een paar dagen ideeën opdoen en tekenen en dan het materiaal maar eens bestellen. Oja, niet geheel onbelangrijk, mijn oog is gevallen op The Basterd Large Urban Solo 2021 welke dus hoop ik in juni / juli van komend jaar geleverd kan worden, een mooie deadline voor het meubel. :). Zal zodra ik start wel een topic starten. Tot zover fijn kennis te maken, fijne avond nog allemaal.

Groet Roy
 
Welkom Roy
 
Welkom op het forum.
Veel knutselplezier met je meubel en nadien veel BBQ-plezier!
 
Roy, welkom bij de club.
Aan de tekening ligt het straks in ieder geval niet
 
Welkom, mooi meubel in de maak. Ook leuk om te zien wat anderen doen in SketchUp.
 
Hoi Roy,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

Al flink met de voorbereidingen bezig voor de nieuwe Q
 
Terug
Bovenaan Onderaan