BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 

Rhaelak

Tondelzoeker
Berichten
13
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rhaelak, 40 jaar oud en ik kom uit het Westland. Na een BBQ workshop vorig jaar heeft het BBQ virus mij echt gegrepen. Sinds januari ben ik in het bezit van een kamado en ben ik inmiddels een echte fan geworden van low & slow.

Al diverse keren spare ribs en pulled pork gemaakt. Brisket staat hoog op het lijstje maar eerst nog wat andere gerechten bereiden.

Op dit moment ligt er een stuk procureur te garen tot pulled pork vanaf vanmorgen 7.30 :)
De gasten komen zo en het is nog niet klaar :D

/ Rhaelak
 
Rhaelak, welkom bij de club.

je hebt je procureur nu toch wel ingepakt?
 
Welkom bij het genootschap
Zo je gasten wat lekkers voorzetten dan
 
@Frits

Jazeker. Sinds 15.00 ligt hij ingepakt op de BBQ, zit nu net over de 80, heb er weer wat meer vertrouwen in.
Voorgaande keren was de procureur iedere keer met 6-7 uur klaar, bleek achteraf door een hogere temperatuur dan aangegeven door de thermometer. Nu betrouwbaarder direct op het rooster meten en vroeger begonnen maar het is een aardige bonk, zal denk met een uurtje redelijk klaar zijn.
 
Phew. Hij is bijn gaar. Nog een halfuurtje en dan laten rusten. Gasten komen dan net :D
 
Welkom en succes zo met het opeten van je PP.
 
Welkom op het forum..... wel even een foto van je procureur voordat de gasten erop aanvallen ;)
 
Rhaelak, van harte welkom.
De gasten boffen alvast met het vooruitzicht voor een lekkere PP. Smakelijk 😋 😋
 
Hoi Rhaelak,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan