BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen....

mattia

Tondelzoeker
Berichten
12
Dag allemaal,

eventjes voorstellen!

Mattia, 40j, en ik hou van buiten koken, al komt het er helaas minder vaak van dan ik zou willen. In de tuin staat een middelgrote pizza oven (60cm vloer), een 47cm Weber Smokey Mountain (vooral ribs en pulled pork, de eerste Brisket heb ik nog niet aangedurfd), en ook nog een Napoleon gas grill die ik eigenlijk van de hand wil doen, aangezien deze vooral veel ruimte inneemt en relatief weinig wordt gebruikt - zo nu en dan een sate spies doordeweeks, maar daar blijft het ook bij.

Ik kwam te site tegen toen ik aan het rondneuzen was voor advies t.a.v. Kamado grills (enkele vrienden hebben BGEs, en dat lijkt met dan toch echt wel leuk). Dus ik wil de gas grill inruilen voor een Kamado (ik twijfel tussen een Kamado Joe Classic II en een Monolith Classic Pro 1.0), gezien ik dit jaar toch nog iets leuks met het vakantiegeld wil doen. En ik ben een BBQ tafel aan het ontwerpen (ik bewerk veel langer hout dan dat ik serieus BBQ). Hoop een leuk bouwverslagje te maken!
 
Mattia, welkom op het Genootschap. Succes met je keuze en we kijken uit naar je bouwverslag.
 
Hoi Mattia,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan