BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Kristoforus

Tondelzoeker
Berichten
1
Dag iedereen,
Ik ben Kristof, 45 jaar, gehuwd en woonachtig in Belgisch Limburg.
Na jaren vlezeke te draaien bovenop een berg knalrode houtskolen wordt het stilaan tijd voor het betere werk. De vrouw was al een tijdje aan het tegenspartelen en de boot aan het afhouden maar aangezien ik het afgelopen jaar heel erg flink ben geweest, heb ik als nieuwjaarscadeau een mooie BBQ cadeau gekregen. Ik mocht zelf kiezen wat ik wou. Na het nodige opzoekwerk op het www heb ik voor een Weber 57GBS MT gekozen. Dit lijkt me een verantwoorde de keuze om te starten met dit allround toestel. Dit toestel staat sinds vorige week mooi bij ons thuis te blinken. Jammer genoeg heb ik, door omstandigheden, het toestel nog niet aan de praat gehad. Ik ga wel elke dag eens kijken en lach ernaar en de Q lacht telkens mooi terug. Moet ik jullie vertellen dat mijn handen jeuken om er de vlam in te gooien.  ;)
Ik ben al wat aan het grasduinen geweest op dit mooie forum en heb al massa's idee?n op kunnen doen. Als ik hier niet genoeg recepten kan vinden dan weet ik het niet meer!

Groeten aan allen en voor nu of later: smakelijk!!!
 
Welkom Kristof,

Mooie aankoop! Ik zou zeggen gewoon aansteken, dan merk je vanzelf.... "Weer of geen weer altijd BBQ weer" .

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Welkom! Mooi kado ook
 
Van harte welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Kristof,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan