Beef en Steak

Even voorstellen....

Onder het mom even voorstellen....

Ben Remco, 37 jaar uit het zuiden des land.
Al jaren een stiekeme lezer  B-), maar werd toch eens tijd voor een account. Zeker wanneer je je broer hebt aangestoken met het bbqvirus en hij inmiddels fanatiek recepten post.

Ik ben een foodie en daarbij  grootliefhebber van de bbq.
Mijn favoriete leverancier is mijn eigen werkgever, lees horecagroothandel.
Voordeel =onbeperkt aanbod goede en lekkere producten. Nadeel=onbeperkt aanbod goede en lekkere producten.

Materiaal: weber kettle 57 cm (wordt binnenkort vervangen door een mastertouch).
Favoriete stukje vlees: alles wat low en slow kan.
Favoriete kolen/briketten: Josper, Fire Up horeca houtskool (het oude Peka), SOL cocosbriketten.
Hekel aan: mensen die kipfilet klaarmaken op de bbq en dat nog lekker vinden ook. Gebruik dijenvlees, blijft sappiger, dus minder droog en zit veel meer smaak aan.
Hekel aan: anti-vegetariers, leer gewoon groenten eten (liefst van de bbq).

Tot zover, hoop snel de eetste plaatjes te delen.

Greetz.

Hey broer.

Jij ook hier. Have fun en kom maar op met die foto?s.

Groeten Bram.

Van harte welkom bij het genootschap Remco.
Leuk die competitie met je broer straks, wie schrijft de leukste verhalen en wie maakt de mooiste plaatjes en wie maakt het lekkerste gerecht?
Kunnen wij ook nog wat van opsteken.  ;) :)

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom hier Remco. Veel plezier hier. Kipfilet van de bbq kan wel hoor, gewoon ffe pekelen vooraf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Welkom Remco, veel plezier en inspiratie hier!

Hoi Remco,
welkom bij het Genootschap.
Kipfilet kan inderdaad prima maar dan niet op de Oud Hollandse cremeer methode,
Pekelen en L&S met een paar blokjes rookhout, krijg je heerlijke malse gerookte kipfilet, voor de rest is hier dijenvlees ook veruit favoriet.

Welkom Remco

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Barbeknoei

Gerijpt

Al jaren een stiekeme lezer B-), maar werd toch eens tijd voor een account. Zeker wanneer je je broer hebt aangestoken met het bbqvirus en hij inmiddels fanatiek recepten post.

Ik ben een foodie en daarbij grootliefhebber van de bbq.
Voordeel =onbeperkt aanbod goede en lekkere producten. Nadeel=onbeperkt aanbod goede en lekkere producten.

Materiaal: weber kettle 57 cm (wordt binnenkort vervangen door een mastertouch).
Favoriete kolen/briketten: Josper, Fire Up horeca houtskool (het oude Peka), SOL cocosbriketten.
Hekel aan: mensen die kipfilet klaarmaken op de bbq en dat nog lekker vinden ook. Gebruik dijenvlees, blijft sappiger, dus minder droog en zit veel meer smaak aan.

Greetz.

Al jaren een stiekeme lezer B-), maar werd toch eens tijd voor een account. Zeker wanneer je je broer hebt aangestoken met het bbqvirus en hij inmiddels fanatiek recepten post.

Ik ben een foodie en daarbij grootliefhebber van de bbq.

Greetz.

Alweer twee jaar geleden dat ik me heb aangemeld en wat is er veel veranderd.
Toen op een kettle, nu:

Weber mastertouch gbs
WGA
Kamado Joe classic 2
Dutch Oven
Joetisserie

En al die andere accessoires...

Zullen het maar niet voor de bazin opsommen

Terug
Bovenaan Onderaan