Beef en Steak

Even voorstellen

BertW

Tondelzoeker
Leuk en interessant forum. Wij hebben in 1985 een Weber 47cm gekocht en sindsdien met enige regelmaat gebruikt. Eigenlijk ongelovelijk dat er aan het apparaat niets mankeert, wel altijd een hoes gebruikt. Het onderste rooster is wat doorgezakt (vooral door het grillen) en ga ik nu vervangen. Ben verder van plan het weer wat meer te gaan gebruiken want daar is nu voldoende vrije tijd voor en de tuin is ook klaar. Ook maar eens een boek gekocht om de basis technieken door te nemen.

Heb me ook wat ingelezen op het forum.

Met vriendelijke groet vanuit Maastricht.

Bert

Van harte welkom bij het Genootschap!

Bert, welkom op het BBQ Genootschap!

Die Weber barbecues zijn onverwoestbaar!

Welkom Bert. En een weber behoort volgens mij nog altijd tot de top op gebied van levensduur. Zolang je ze niet omgooit of platrijd blijven die dingen meegaan.

Welkom hier  :)

Welkom hier.  Wat gaaf dat je zo'n oude Webber nog steeds werkend hebt

Welkom op het Genootschap Bert. Mooi he dat voor zo'n oud keteltje uit 1985 gewoon de onderdelen van nu nog steeds passen, Weber blijft een topmerk

Antiek! Welkom op dit forum

Welkom!

Hoi Bert welkom hier op het Genootschap :) een Weber uit 1985  =D> geweldig, ik was toen 13 en helemaal bezig met madonna qua kleding en muziek, had ook dezelfde zonnebril als Sonny Crockett (Miami vice) en dankzij Stephan van den Berg deed ik natuurlijk dezelfde kunstjes als hij met windsurfen :D ohja Evert van Benthem won toen de Elfstedentocht, wat een geweldig jaar was 1985  8->

Terug
Bovenaan Onderaan