BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

Noto

Tondelzoeker
Berichten
11
Goeiedag,

Ik ben Maarten, 36 jaar en woon sinds een 4 maanden in Hoensbroek (Z-Limburg). Hobbies: mountainbiken, snowboarden, motorrijden en natuulijk BBQEN. Sinds een paar jaar heb ik een Weber One-Touch 57 maar veel verder dan moinks en een beer can chicken was ik niet gekomen. Na vorig jaar september een masterclass low & slow te hebben gevolgd ben ik wel redelijk besmet met het bbq virus. En kwam ik al redelijk snel tot de conclusie dat een temperatuur regelaar wel heel handig is. 2 januarie heb ik daar m'n eerste PP mee gemaakt, na 15 uur had ik hem eindelijk op kerntemp. En met 2 uur rusten was hij klaar om 1:00 's nachts :p Hij smaakte 's ochtends wel echt heerlijk :)

Ondertussen ben ik nu bezig een UDS te maken. Naja als ik eraan toe kom, ik ben ook nog bezig ons huis te verbouwen dus de UDS gaat niet zo snel als ik zou willen. :) Als ik straks klaar ben met UDS en huis wil ik natuurlijk weer regelmatig een low en slow sessie gaan doen. Zo wil ik graag de UDS eens volledig vullen en in 1x 20kg PP maken... gewoon omdat het kan :) Verder staan zelf bacon maken en een swineapple nog op m'n verlang lijstje. :) En verder hoop ik hier op nog meer "slechte" ideeen te komen :D
 
hoi Maarten,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi welkom hier
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan