BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen maar

Dré Meesters

Tondelzoeker
Berichten
18
Net lid geworden en ik zal me even netjes voorstellen.

Ik ben Dré Meesters en 40+ jaartjes oud, vader van 3 zonen en gelukkig getrouwd. Ik woon in de omgeving van Roosendaal Brabant.
Ik BBQ al jaren en sinds een jaartje of 2 steeds vaker en heel het jaar door. 3 jaar geleden mijn eerste grote Kamado gekocht welke zelfs mee op vakantie gaat ;-).
Sinds eind vorig jaar is daar een Burnhard Flint pellet smoker bij gekomen en samen staan ze momenteel elke week wel aan. Mijn hartje ligt bij low and slow, en spelen met de verschillende methodes.

Favoriet is hier de lang gegaarde niet ingepakte spareribs, pulled pork, tri typ ofwel ezeltje en buikspek ala brisket (nog steeds erg bedankt voor de duidelijke video hierover Noskos, deze is elke keer weer top en vind gretig aftrek)

Ik heb dit forum al vaak geraadpleegd dus het moest er maar eens van komen.

Groetjes uit Brabant,

Dré
 
Welkom.
Posts met creaties zijn hier zeer welkom, om anderen inspiratie te geven (maar vooral om ze te doen kwijlen ;))
 
Ik ga zeker mijn creaties delen hier, ik post het meeste momenteel op instagram, meer instagram gebruikers hier?
 
Welkom en veel plezier al hoop ik van jou ook mooie creaties te mogen zien. Momenteel ligt er hier een USA St. Louis style rib a 1500 gram op de bbq. Die zal na de formule 1 genuttigd worden. 😂
 
Welkom hier op het mooie forum Dre


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hahaha hier de left overs van gisteren pulled pork van een 3 kg hammetje van gisteren. Low & slow bereid. Begonnen om 11 uur was om 6 uur klaar. Niet gewrapped meet zo door gerookt en man o man wat lekker was die.
 
Terug
Bovenaan Onderaan