Beste BBQ-ers,
Zoals al eerder aangekondigd ben ik bezig met een UDS te bouwen. Het kostte wat moeite om de vrouw te overtuigen (volgens mij nog steeds niet gelukt, want ik lig 's-avonds gewoon nog op de bank, maar ik had maar 2 opties:
- De vorig jaar van mijn vrouw (voor mijn 40e verjaardag) gekregen Weber 47 CM One-Touch Original te mishandelen door een gat door het emaille te boren om de blower aan te sluiten
- Een UDS maken en deze naast de genoemde Weber gebruiken
Ik wist dat de eerste optie 'de bank' zou betekenen. Ik wist ook dat de tweede optie 'de bank' zou betekenen.
Makkelijke keuze dus: op de bank moet ik dus toch al en met optie 2 heb ik een UDS erbij.......
Bij dezen een paar beginfoto's.

Met dank aan Jaap!!

Aansluiting voor de luchttoevoer (onderkant!!!)

De eerste klaar, nu de rest nog!!

Foutje, zalmforel van vorig jaar. 2.5 kilo en smaakte heerlijk!!!!!!
Snel volgen nieuwe foto's!!!
Gr. Erwin
Zoals al eerder aangekondigd ben ik bezig met een UDS te bouwen. Het kostte wat moeite om de vrouw te overtuigen (volgens mij nog steeds niet gelukt, want ik lig 's-avonds gewoon nog op de bank, maar ik had maar 2 opties:
- De vorig jaar van mijn vrouw (voor mijn 40e verjaardag) gekregen Weber 47 CM One-Touch Original te mishandelen door een gat door het emaille te boren om de blower aan te sluiten
- Een UDS maken en deze naast de genoemde Weber gebruiken
Ik wist dat de eerste optie 'de bank' zou betekenen. Ik wist ook dat de tweede optie 'de bank' zou betekenen.
Makkelijke keuze dus: op de bank moet ik dus toch al en met optie 2 heb ik een UDS erbij.......
Bij dezen een paar beginfoto's.

Met dank aan Jaap!!

Aansluiting voor de luchttoevoer (onderkant!!!)

De eerste klaar, nu de rest nog!!

Foutje, zalmforel van vorig jaar. 2.5 kilo en smaakte heerlijk!!!!!!
Snel volgen nieuwe foto's!!!
Gr. Erwin