BasBQ
Beef en Steak

Enthousiaste beginner

L

Luuk

Gast
Hallo allemaal,

Ik ben Luuk Boven, bijna 24 jaar en heb me gister (als beloning op het afstuderen en verjaardagscadeau) een Weber Mastertouch GBS 57 gekocht.
Sinds een jaar begin ik koken steeds leuker te vinden en dan met name het bereiden van grote stukken vlees. Heb hier en daar wat rondgekeken en had eigenlijk mijn zinnen op een BGE of iets vergelijkbaars gezet, na veel onderzoek toch maar besloten dat dit behoorlijk boven mijn budget viel. Toen gaan lezen voor andere goede BBQ's en dus op deze Weber uitgekomen. Ik hoop dat ik hier veel lekkere gerechten op kan bereiden.

Heb al wat verslagen gelezen hier die er super smakelijk uitzien. Ik weet zeker dat ik nog een hoop van jullie kan leren en ga me dan ook helemaal inlezen op dit forum.
 
Van harte welkom op het Genootschap!
 
hoi Luuk,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij ons! Bbq is niet altijd moeilijk hoor!
 
Hoi Luuk , veel leesplezier en als je wat maakt op je Weber zien we graag de foto's verschijnen :)
 
Welkom Luuk, ik ben hier ook nieuw (net afgelopen week het voorstelrondje achter de rug) en heb gisteren min eerste dagje braden op de WSM achter de rug. Foto's en kort verslagje volgen komende week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan