BasBQ
Beef en Steak

En nog een voorsteller

Muncky78

Sprokkelaar
Berichten
32
Hallo!

Na al een tijdje op het forum als gast rondgesnuffeld te hebben werd het wel eens tijd om me aan te melden en als eerste om het forum al even te bedanken voor de vele tips en berichten! Super!

Ik, 38, kom zelf uit Emmen en vond het onderhand (na vele 'wegwerp' bbq's) wel eens tijd voor een mooie bbq. Sinds een week of 4 heb ik nu een Weber Master Touch GBS 57 in de tuin staan en al een paar keer de 3-2-1 spareribs gemaakt. Jammie! Meteen verknocht aan het nieuwe bbq-en! En de eerste bcc is ook al een feit.

Het low&slow trekt m'n aandacht, merk ik nu al. Ben er wel achter dat een temperatuur controller wel erg handig zal zijn. Dus heb ik ondertussen ook een PID controller uit china in bestelling staan die er binnenkort nog op komt (zoek dus nog een stappenboor  :) ). Kortom: ik ben blij met deze site en de tips! Tot een volgend bericht.

Groet, Marcel
 
Welkom!
 
hoi Marcel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Bedankt allen!

En zodra ik de PID controller binnen heb, zal ik wat foto's maken en posten hoe ik het e.e.a. aan de weber MT 57 heb geknutseld. Ik kon daar nog niet heel veel info over vinden op het forum (wel over een pid in het algemeen en op wsm's). Wellicht heeft iemand er dan weer wat aan. Ondertussen al leuke tips ontvangen van een forumlid. Top!
 
Terug
Bovenaan Onderaan