BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk

 

Josser

Stoker
Berichten
281
Hallo iedereen. Na maanden gebruik te hebben gemaakt van alle info op dit forum, ben ik er eindelijk toe gekomen een account aan te maken zodat ik wat kan mee babbelen over een hobby die we hier allemaal delen.

Zoals zovelen is mijn passie voor bbq gestart met een Weber kogel bbq vele volle maanden geleden. Al vlug werd er geëxperimenteerd (niet altijd met even groot succes) naar wat andere zaken te doen dat een sateeke en een worstje te grillen.

Uiteindelijk ben ik sinds een goed half jaar ook een trotse eigenaar van een Masterbuilt/Kamado Joe keramische bbq. Dit heeft het niveau en de frequentie van het bbqen toch een serieuze boost gegeven. Zeker na het boek van de @noskos te hebben doorgenomen en een paar van zijn recepten te hebben geprobeerd was de vlam serieus aangewakkerd (pun intended :D ). Hoeveel mensen zou hij eigenhandig aan het bbqen hebben gekregen?

Na een paar fouten leermomenten, zijn we nu op het punt gekomen dat we af en toe al weten wat we doen en kunnen we wat beginnen experimenteren.

Ik kijk er naar uit om jullie te bestoken met vragen, waar mogelijk wat input leveren en vooral veel zeveren over onze toch zo lekkere hobby
 
Welkom, ben benieuwd naar je ervaringen (y)
 
Welkom bij het genootschap

“Genoeg” geleerd en ervaringen rijker en door leren
 
Terug
Bovenaan Onderaan