Beef en Steak

Egg Mille-Feuille van de Bbq

Dat heb je mooi in elkaar geflanst top hoor ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

@Sticky Fingers : wanneer komt je nieuwe ovale grote liefde?
Als ik iemand een fatsoenlijke BBQ gun ben jij het wel ;)

Wat een plaatje Roy! Ziet er geweldig uit!
Dat heb je mooi in elkaar geflanst top hoor ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Dankjewel ๐Ÿ‘Š๐Ÿป

@Sticky Fingers : wanneer komt je nieuwe ovale grote liefde?
Als ik iemand een fatsoenlijke BBQ gun ben jij het wel ;)
Haha Wood!
Mijn rooie vriend werkt nog perfect!
De reden dat ik een primo wil is toch wel het gemak wat die heeft van indirect / direct.Bij de Joe moet ik elke keer alles ombouwen. Dat hoeft met een primo niet meer๐Ÿค—

Ik heb de order vorige week geannuleerd en ga hem nu einde van augustus halen bij bbq shop limburg (das hier om de hoek) dat had ik wellicht eerder moeten doen omdat die daar 350โ‚ฌ meer kost op dit moment had ik dat niet gedaan. Maar ik was wel klaar met alles eromheen waar ik de primo heb geannuleerd. Misschien dat ik bij Bbq Shop Limburg nog wat korting kan vragen(dat zou wel leuk zijn)Waarom dan pas hoor ik je denken? Omdat ik dan pas de tijd heb๐Ÿค— Dan maar wat langer op mijn rode vriend wat bbqen die me tot nu toe nooit in de steek heeft gelaten. Heb wel in de garage de zooi al staan van de primo๐Ÿ™ˆ daar zijn ze hier thuis ook niet zo blij mee ๐Ÿ˜…

Nou Royke dit is niet zomaar een "eitje" geworden!!
WAUW mijn complimenten voor dit kunstwerk ๐Ÿ˜ en wat een werk heb je hier aan gehad ๐Ÿ˜…
Ik had graag ff langsgekomen om een stukje te komen proeven ๐Ÿ˜œ

Nou Royke dit is niet zomaar een "eitje" geworden!!
WAUW mijn complimenten voor dit kunstwerk ๐Ÿ˜ en wat een werk heb je hier aan gehad ๐Ÿ˜…
Ik had graag ff langsgekomen om een stukje te komen proeven ๐Ÿ˜œ
Dankje Jet!

Misschien binnenkort nog maar eens maken dan๐Ÿค—

Het moet toch nog eens gezegd worden: je hebt dit keer dan wel niet de wedstrijd gewonnen, maar wat een ongelofelijk fantastisch mooie en complexe en originele creatie is dit: van mij krijg je in ieder geval 5 gouden sterren! โญ๏ธ โญ๏ธ โญ๏ธ โญ๏ธ โญ๏ธ
Eerlijk gezegd denk ik dat de enige reden dat je niet gewonnen hebt ligt in dat het thema โ€œeiโ€ minder prominent duidelijk is in de foto, maar tjonge jonge wat een boel werk en wat een prachtig gerecht!
Ik ben ook echt benieuwd hoe dit smaakt: er zitten zoveel (1000, lol ;) ) complexe lagen in dat het moeilijk is om te weten welke kant(en) de smaak opgaat. Echt een top chef creatie!
๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘Š

-O.

Dankjewel voor het compliment Olaf!

Eerlijk gezegd denk ik dat de enige reden dat je niet gewonnen hebt ligt in dat het thema โ€œeiโ€ minder prominent duidelijk is in de foto
Dat zou zomaar goed kunnen ๐Ÿค—Maar winnen is voor mij niet het belangrijkste! Ik vind gewoon leuk om mee te doen en daarnaast een gerecht te verzinnen dat in zijn geheel van de bbq komt en die niet bestaan.Daar ligt voor mij wel de uitdaging elke keer.

Ik ga ze in september nog eens maken en dan voor een grote groep van 15 mensen dus daar heb ik dan wel uitdaging genoeg aan. Kwa smaak is het zoet,harrtig en de paddenstoelen met miso die tussen een laag zitten krijg je in combinatie met de rest van de ingrediรซnten een mooie unmani smaak. Wat ik de volgende keer wel ga doen als ik ze ga maken is de eier laag wat dunner maken. Het was niet overheersend de eilagen tussen het gerecht maar een dunnere eilaag past denk ik beter kwa smaakbeleving en ik ga nog een beetje lichte soja saus toevoegen als ik de paddenstoelen ga maken, dat lijkt me ook wel lekker.

Terug
Bovenaan Onderaan