Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Michel ik reageer ook maar even publiekelijk. Het forum is inderdaad bedoeld om een leuke open gemeenschap te vormen die elkaar verder helpt. We hebben er bewust voor gekozen om niet al te veel regels op te schrijven, omdat dit vaak een barriere vormt om mee te gaan doen aan een forum.
Daar heb ik begrip voor en lijkt mij ook een prima uitgangspunt
De badges hebben het karakter om leden op een leuke manier uit te dagen bepaalde recepten te gaan maken. Het gaat er hierbij meer om dat jij het recept op een zo goed mogelijke manier kunt maken, dan om het behalen van de badge. De badges zijn nooit bedoeld als een soort bragging rights.
Ik vind het gewoon leuk om te bbq en voor mij was het gewoon een badge om even bij te houden wat ik had gemaakt. Ik haal ?berhaupt geen "bragging" rights uit een digitaal profiel.
We kennen verschillende soorten uitdagingen. Bij het behalen van de grote drie is het de bedoeling je redelijk aan het recept te laten houden, dus bij een pp verwachten wij natuurlijk een foto van een getrokken varken en bij een bcc een van een kip op een blik.
Uiteindelijk gaat het er om je zoveel mogelijk verder te helpen met je bereiding. Het plaatsen van foto's helpt hierbij ontzettend.
Ja maar verplaats je nu eens even in de schoenen van mensen die nog niets hebben gedaan en op zoek gaan naar uitleg of spelregels. Het is logisch maar staat niet vermeld. Dat is mijn punt. En bovenstaande 4 regels toevoegen aan de sticky is dat nu zo veel moeite? en het maakt een hoop duidelijk want naast de foto is klaarblijkelijk ook het recept van belang.
Bij steven en me heb je iets meer vrijheid om van het recept af te wijken (ook binnen redelijke perken natuurlijk). (Wil je echt van een recept afwijken, moet je een van Dominique maken die zijn daarvoor )
Als forum leiding proberen wij op een leuke manier dit forum in goede banen te leiden. Wij zijn natuurlijk net mensen en doen het de ene keer net wat beter dan de andere keer. Jij had graag wat meer kader gezien bij wat nu de regels waren bij de badges en wij hadden dit wellicht wat beter kunnen opschrijven. Wij proberen natuurlijk wel iets van de weinige regels te handhaven. En het blijkt nu dat jij hier teleurgesteld over bent.
Waar ik teleurgesteld over ben is dat jullie een setje regels hebben die je probeert te handhaven die niet beschreven zijn. Er staat werkelijk maar een regel het bereiden van Pulled pork. Dat wordt voor iedereen een hele vrije interpretatie op deze manier.
Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar we hopen dat je ook met ons mee kan denken. Frits heeft inmiddels je feedback verwerkt. Een volgende keer mag je als je het oneens bent met onze beslissingen ook via pm regelen, niet dat we wat te verbergen hebben maar om te voorkomen dat een discussie 'ontspoort'. Wellicht heb je dat ook gedaan en heb ik dat even gemist.
Ik heb bewust geen pm gedaan omdat dit een forum is als waar als we de definities even van opzoeken het een ontmoetingsplek is voor discussie van publieke interesse. Ik vind het ontbreken van een goed beschreven kader van forum belang en dus reageer ik niet via een pm. Vooralsnog merk ik dat primair alle beheerders publiekelijk reageren en blijkt er geen sprake te zijn van een ontspoorde discussie maar een nette dialoog tussen volwassen mensen. Dus volgens mij gaat het goed.
Ik hoop dat we hiermee alle lucht geklaard hebben. Ik hoop ook dat je PP zo goed was dat je hem snel weer gaat maken! En ik hoop ook dat je ons dan weer mee laat genieten, je reportage begon namelijk heel goed! Het vergeten van foto's maken op het moment supreme is ons denk ik allemaal wel eens overkomen (mij in ieder geval wel).
noskos zei:en nog een lelijk plaatje ook.