Gisteren voor het eerst Pulled Pork gemaakt. Een stuk procureur van 2,5 kilo. Zelf een rub gemixed. Mijn vrouw is los gegaan op een witte kool en heeft een briljante Cool Slaw gemaakt.
Samen met de coolslaw op witte bolletjes gestapeld en aanvallen maar.
En als sluit stuk lava cakes!
Wel een aantal dingen geleerd met deze run.
Ten eerste coolslaw met pulled pork is een briljante combinatie.

Voor de volgende keer laat ik het roken achterwege, voor twee mensen hier is dat net iets te heftig. Dus de volgende ga ik in plaats daarvan met een glace proberen.
En dan volg ik ook mijn eigen instinct, want hoewel ik de temperatuur en het recept keurig op orde had, denk ik dat hij toch een stuk sappiger had kunnen zijn als ik hem eerder had ingepakt. Kortom, genoeg excuses om het gauw nog een keer te doen!

Samen met de coolslaw op witte bolletjes gestapeld en aanvallen maar.
En als sluit stuk lava cakes!

Wel een aantal dingen geleerd met deze run.
Ten eerste coolslaw met pulled pork is een briljante combinatie.

Voor de volgende keer laat ik het roken achterwege, voor twee mensen hier is dat net iets te heftig. Dus de volgende ga ik in plaats daarvan met een glace proberen.
En dan volg ik ook mijn eigen instinct, want hoewel ik de temperatuur en het recept keurig op orde had, denk ik dat hij toch een stuk sappiger had kunnen zijn als ik hem eerder had ingepakt. Kortom, genoeg excuses om het gauw nog een keer te doen!