BasBQ
Beef en Steak

eerste koud gerookte zalm

Als je er nog twee dagen van af kan blijven is de smaak helemaal top geworden... als...  :p
 
Whahaha dat denk ik wel maarreuh ff andere vraag.... telt dit voor de bbqcount o meter mee?
 
Ze zien er lekker uit!

Voor wat betreft de CSG heb ik op aanraden hier, ook een koffiemolen gekocht. Hiermee maal ik de beuken wat fijner. Een test met de onbewerkte mot was geen succes. De eiken mot is wel fijn genoeg. Ik heb hem aangestoken met een lange aansteker en de tweede keer met een kleine cr?me brulee brander. In beide gevallen zag ik dat de vlammen ook aan de zijkant van het 2e kanaal likten. Kan het zijn dat bij jou daar de vlam is overgeslagen?
 
Ziet er  lekker uit! Ik gebruik ook een stukje van een bruin aanmaakblokje om de csg aan te steken en dat werkt perfect!
 
ZBBQZ zei:
Ze zien er lekker uit!

Voor wat betreft de CSG heb ik op aanraden hier, ook een koffiemolen gekocht. Hiermee maal ik de beuken wat fijner. Een test met de onbewerkte mot was geen succes. De eiken mot is wel fijn genoeg. Ik heb hem aangestoken met een lange aansteker en de tweede keer met een kleine cr?me brulee brander. In beide gevallen zag ik dat de vlammen ook aan de zijkant van het 2e kanaal likten. Kan het zijn dat bij jou daar de vlam is overgeslagen?

Klopt, bij het aansteekpunt. Dus de volgende keer ook maar een aanmaakblokje gebruiken
 
Hier kan je eindeloos mee blijven spelen. Ziet er goed uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan