Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
richard0501 zei:hoelaat 11:00 tot 15:00+ (proeven vanaf 12:00)
paraplu en geld
pinnen nee
wij hebben lekkere rub bij![]()
SpiKeY zei:Bedankt voor de update. Zo te zien is een rugzak ook handig. @Richard
@Richard: wat raadt je mij aan? Hoeveel ben ik al alleen bij jullie kwijt?richard0501 zei:SpiKeY zei:Bedankt voor de update. Zo te zien is een rugzak ook handig. @Richard
weet niet hoeveel geld je mee gaat nemen?![]()
![]()
![]()
richard0501 zei:hoelaat 11:00 tot 15:00+ (proeven vanaf 12:00)
paraplu en geld
pinnen ne
wij hebben lekkere rub bij![]()
Je kunt bij ons (als ik tijd heb...) een biertje komen halenSpiKeY zei:@Richard: wat raadt je mij aan? Hoeveel ben ik al alleen bij jullie kwijt?Ik heb begrepen dat ook biertjes uitgedeeld worden na 12:00.
Ceriel zei:Je kunt bij ons (als ik tijd heb...) een biertje komen halenSpiKeY zei:@Richard: wat raadt je mij aan? Hoeveel ben ik al alleen bij jullie kwijt?Ik heb begrepen dat ook biertjes uitgedeeld worden na 12:00.
Wat uitgaves betreft kun je het zo gek maken als je zelf wilt, het meeste wordt voor dezelfde prijzen verkocht als bij de bekende webshops.
Zal ik de frituur meebrengen?SpiKeY zei:Ceriel zei:Je kunt bij ons (als ik tijd heb...) een biertje komen halenSpiKeY zei:@Richard: wat raadt je mij aan? Hoeveel ben ik al alleen bij jullie kwijt?Ik heb begrepen dat ook biertjes uitgedeeld worden na 12:00.
Wat uitgaves betreft kun je het zo gek maken als je zelf wilt, het meeste wordt voor dezelfde prijzen verkocht als bij de bekende webshops.
Afgesproken![]()
richard0501 zei:Zal ik de frituur meebrengen?SpiKeY zei:Ceriel zei:Je kunt bij ons (als ik tijd heb...) een biertje komen halenSpiKeY zei:@Richard: wat raadt je mij aan? Hoeveel ben ik al alleen bij jullie kwijt?Ik heb begrepen dat ook biertjes uitgedeeld worden na 12:00.
Afgesproken![]()
Ik kom ff bij je eten (en drinken) richardrichard0501 zei:pfewww gelukkig , anders moet ik volgende week weer Tripple-B's maken....
Langemakki zei:Neem een taxi of zorg voor een Bob....
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk