Jij hebt een bobjoker zei:Ik kom morgen ook! Ben benieuwd heb er zin in!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt een bobjoker zei:Ik kom morgen ook! Ben benieuwd heb er zin in!
Oh, is dat zo? Welke foto? Hint hint..Ceriel zei:Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent.... :blush:
De eerste, is gemaakt bij ons voor de tent.SpiKeY zei:Oh, is dat zo? Welke foto? Hint hint..Ceriel zei:Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent.... :blush:
Volgende week ben ik helaas niet van de partij.Ceriel zei:De eerste, is gemaakt bij ons voor de tent.SpiKeY zei:Oh, is dat zo? Welke foto? Hint hint..Ceriel zei:Was weer een gezellige wedstrijd/evenement. Ik zie aan de foto's dat je bij ons geweest bent.... :blush:
Kom je volgende week ook naar Vuur en vlees in Deurne? Proberen we het opnieuw
+1 geen slecht idee. bbggenootschap speldjes of zelf shirts met je nickname erop. Voor de echte freaks danRvH6511 zei:Schijnbaar heb ik wel vlak bij je in de buurt gestaan want op de 3e foto zie ik mijn BBQ m8 waar ik vlak bij liep. (helemaal links gezien op zijn rug)
Op zich wel jammer dat je de leden van ons edele genootschap niet herkent. Misschien de volgende keer gewoon afspreken een soort naam kaartje dragen met je forum naam?
Oh ja.. Ik zou nog een biertje komen ophalen.richard0501 zei:Of je eigen gewoon bij elk team voorstellen... net zoals je bij mij hebt gedaan...
Ik leer elke wedstrijd weer nieuwe lotgenoten kennen.
richard0501 zei:Of je eigen gewoon bij elk team voorstellen... net zoals je bij mij hebt gedaan...
Ik leer elke wedstrijd weer nieuwe lotgenoten kennen.
SpiKeY zei:Ik hoop dat in de toekomst ook wedstrijden in het oosten van het land gehouden zullen worden. Hoofddorp is een top locatie, maar voor een Gelderlander toch even rijden.