Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Wist eerst niet goed wat te doen ermee.Ziet er prima uit. Die ga je nog heel vaak gebruiken.
Stoofpotje ziet er heerlijk uit. Ben daar zelf ook zot van. Kijk er naar uit om het ook eens zelf te maken, maar komt er precies nooit vanInderdaad. Wist eerst niet goed wat te doen ermee.
Ik vond het heerlijk koken erop, maar wel gezien dat de korf houtskool er bijna helemaal door was op die 5u. Wss omdat ik eerst alles heb afgebakken waarbij het deksel veel open stond.
Maar goed, stoofpotje gaat even goed op het electrisch fornuis, maar dan heeft het geen charme.
Stoofpotje ziet er heerlijk uit. Ben daar zelf ook zot van. Kijk er naar uit om het ook eens zelf te maken, maar komt er precies nooit van
Welke kolen had je gebruikt? De heel harde soorten (marabu, west Afrikaans) blijven maar gaan bij mij. De zachtere (zuid Afrikaanse black waddle, dammers,... ) ver vliegen precies al als ik er naar kijk.
Desondanks ik het dubbele ga maken, gaat het wel krap zijn. Het is de 9ft DO die ik heb en deze dan zo goed als vol voor 6 volwassenen, 3 kids van 10 jaar en 2 kids van 8 jaar.Stoofpot kan je mij ook altijd blij mee maken, geweldig voer! Kom je hier ook ff langs?