Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een relatief kleine bbq is veel moeilijker dan een grote hè.Jongens jullie zijn geweldig. Uiteindelijk ga ik het met al jullie adviezen ook wel leren (denk ik) wordt gewaardeerd!
Workshops zijn niet om te laten zien wat je allemaal kan maar om te leren.Een workshop? Júllie zijn mijn workshop! ik durf me met mijn huidige skills niet op workshops te vertonen
Maar euh, kerntemperatuur? Tijdens welke fase meet je die dan? Alleen bij laatste fase?
Het blijft uitdagend. Je bent nooit uitgeleerd en ondertussen genieten van de toch al behaalde resultaten.Ja precies. Volgende keer wat korter doen en temp ietsje lager aanhouden. En ik wil dan eigenlijk tegelijkertijd ook andere kruiden proberen voor de afwisseling, icm met misschien wat cola ofzo tijdens de inpakfase.
We blijven net zolang proberen totdat ik denk het onder de knie te hebben.
Ik vind de reacties grappig. Ik doe altijd 3 uur voordat ik inpak en dan op 120°C. Ook met dunne ribben. Mijn ribs zijn dan nooit donker.
Maar ik gebruik geen donkerbruine basterdsuiker meer voor mijn rubs maar rietsuiker. Bruine basterdsuiker heeft al karamelachtige dingen en dat wordt snel donker.
Zo zie je dat er verschillende manieren zijn om ergens te komen