Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of dat ding even paar seconden stoppen en met draad meten scheelt centen, zei de thermapen bezitterDat valt op te lossen met een Meater+
edit: ze waren mij al voor
Dank je wel voor je tip
Het verschil tussen bcc en spit is niet heel erg grootMss dat ik nog ooit een draaispit aankoop, maar wat maakt nu juist het verschil? Waarom is een kip opt draaispit lekkerder dan bv gevlinderd of BCC?
Same here !Aan het spit kun je de kip vullen met van alles en nog wat (zoals een doorgeprikte citroen, wat takjes tijm en rozemarijn), dat is bij bcc lastiger en bij gevlinderd al helemaal onmogelijk natuurlijk
Op het spit kun je een mooie combinatie maken van direct en indirect. Het vet wat op de kolen druipt geeft een eigen smaakvolle rook en door de directe hitte wordt het vel krokanter dan bij alleen indirect, terwijl de garing ongeveer hetzelfde verloopt.
De enige manier waarop ik tegenwoordig nog hele kip bereid is met de rotisserie.
Nee ivm dat je dan indirect bezig bent en het vet wat op je kolen valt komt als smaak terug op je productLekkere kippies.
Heb je geen lekbakje geplaatst ?