Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.Eddeped zei:Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Dank je! Mooi gesproken....Caspar zei:Ziet er heerlijk uit. Alweer een afslag die ik nog lang niet genomen heb. Maar het voedt de ambitie!
Ceriel zei:Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.Eddeped zei:Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Ik zou van de worst een mooi worstwiel maken met evt verse laurier ertussen en dan op middelhoog vuur met wat rookhout bereiden.
Bert zei:Dus gewoon een slavink op de Q?Ceriel zei:Proberen kan altijd, al zal het resultaat volledig anders zijn... De kruiden in een verse worst zijn anders evenals de structuur.Eddeped zei:Als je nou geen spulletjes hebt om worst te maken, zou je dat dan ook met verse worst van de slager kunnen maken?
Ik zou van de worst een mooi worstwiel maken met evt verse laurier ertussen en dan op middelhoog vuur met wat rookhout bereiden.
Waardoor je dan mee? Beuk? En tot welke kerntemp?
Klinkt wel als een leuk idee
Verse worst smaakt idd anders, Maar gerookt smaakt hij altijd al beter als gewoon. Je kunt het gerust proberen.
Ik doe het ook altijd met bv slavinken. En daarin zit nagenoeg hetzelfde deeg.