BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Pulled pork

 

J.J

Tondelzoeker
Berichten
17
Gisteren (in de 🌧🌧) voor de eerste keer snelle Pulled pork gemaakt. Procureur een dag van te voren geïnjecteerd met mengsel appelsap, wourchestersaus en uienpoeder. Daarna in de zelfgemaakte rub gezet van, recept van internet. Eerst 5 uur op Joe, temperatuur van 120 graden met appelhout. Daarna ingepakt en terug op de Joe. Na 2 uur kern temperatuur van 93 graden. Procureur 10 minuten laten uitdampen en toen een uurtje laten rusten. Daarna uit elkaar getrokken en bbq saus erdoor geroerd, remia zero Jack smokey bbq. Ik vond dat er meer smaak aan mocht zitten, wellicht volgende keer meer rub gebruiken.

8D565344-5CF9-4914-843B-1D0DB0ADADE6.jpeg


0B701E1F-B606-4349-AA49-4713E09741B4.jpeg


B24BBE86-B0FE-4537-A2A0-481F6E30D6AB.jpeg


885758E2-E0AC-492B-A411-FFA3520BE5B9.jpeg
 
Lekker hoor!

Bij hele grote stukken vlees die je lang gaat bereiden mag je gerust (heel) veel rub gebruiken.

Gefeliciteerd met je 🐷
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Ik meng de saus en alles wat er in de folie ligt aan vocht en kruiden er door heen voor wat meer smaak. Dat helpt want het viel me de eerste keer kwa smaak ook wat tegen. Prima run lijkt me zo! Gefeliciteerd alvast net je 🐷
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Ziet er goed uit in het schaaltje
Mooie rook ring ook
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Het ziet er prima uit, je kan ook achteraf kruiden toevoegen.
Gefeliciteerd met je knor.
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Een prima resultaat om te zien zo! Gefeliciteerd met je knor
 
Altijd leuk zo'n eerste! De volgende is altijd beter.. Gefeliciteerd met je knor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan