BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Pulled Pork

 

Bastiaan

Vuurmaker
Berichten
51
Vandaag ondanks het slechte weer toch maar ervoor gegaan, de eerste keer een Pulled Pork van 2,3 kilo bereiden wat moet je anders in je quarantaine plicht😀😀

Zaterdag avond de voorbereiding getroffen met de injectie spuit en de rub wel onder het genot van een lekker bacootje, daarna even rustig intrekken in de koelkast..
57E41259-B4BF-4C4E-93C8-658C2817512F.jpeg
998449EB-0D19-4D46-A1C3-25138334994B.jpeg


Vanmorgen vroeg wakker gemaakt door me kleine vriend met de melding dat de bbq aangestoken moest worden 6.15 😂😂😂

Dus eerst nog even rustig een paar bakken koffie en een paar potjes fifa met me vriend en toen om 07.45 de bbq maar aangestoken onder de overkapping, merkte wel dat de wind er goed vat op kreeg dus een beetje stoeien met de temperatuur op de napoleon..
926EAF1D-0146-4CC3-BE69-AE63E5F03778.jpeg

Uiteindelijk wel goed gekomen en rond 08.45 met een temperatuur van 117 graden de procureur erop gelegd
F816D4BC-0B38-4DF5-8606-D37B0311DF51.jpeg

Deksel dicht en rustig wachten tot de 5 uur voorbij zijn om is goed in de lak te zetten en er een mooie bark erop te krijgen, dat is uiteindelijk gelukt even inpakken en bij 93 graden was hij perfect!!
8ACC7E45-7C24-474C-8178-15008B03549A.jpeg

Ik was tevreden voor de eerste keer,

Na een uurtje rusten alles is flink uit elkaar getrokken en een lekkere bbq saus toegevoegd… de broodjes erbij gepakt en de pickle van rode ui erop en genieten maar.

Resultaat was erg lekker vinden/vonden we hier in huis en binnen een uur was alles weg, de ene na de andere belde aan voor een broodje😅
4509BF6B-455C-4980-82BA-B16A9B06C135.jpeg

Op naar het volgende bbq avontuur.
 
Lekker hoor. Ziet er goed uit
Mooie run
 
Ha ik had hetzelfde!
Verplicht thuis van de week omdat ik de testuitslag moest afwachten.
Dan maar PP maken ;)

Ziet er goed uit!
 
Lekker hoor!

Broodje pulled pork is altijd goed. 😋
 
Ziet er top uit , gefeliciteerd met je knor
 
Mooie run Bas, gefeliciteerd met je knor.

Zodra je de barbecue hebt ingericht kan je gelijk je vlees erop leggen. Zonde van je briketten om daar mee te wachten tot hij op temperatuur is.
 
Frits was me voor.
Ziet er super goed uit!
 
Altijd leuk om te maken, pp. Staat garant voor een leuke dag en een heerlijk maal op de koop toe. Gefeliciteerd met je knor!
 
Mooie run en een mooie PP Bas
Een welverdiende Knor
 
Gefeliciteerd met je knorretje
 
Dat ziet er heerlijk uit, gefeliciteerd met je knorretje.
 
Mooie run PP. En zeker zo op een ketel BBQ. Ziet er prima uit. Dat moet smullen geweest zijn. En de vrienden zullen nu vaker gaan bellen voor een portie PP. Dus die zal er vaker op gaan komen :cool:
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan