BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Pulled Pork

 
 

Ivoo

Sprokkelaar
Berichten
37
Mijn eerste keer pulled pork 



Gister 2,5 kg levar procureur gehaald. Vanmorgen vroeg gemarineerd met een zelf gemaakte Carolina dry rub. Bij een van me vrienden even echte kolen gehaald en een extra kern temperatuur meter voor de rooster temperatuur. Paar stukjes appel hout voor de rook. Ik ben begonnen en heb er zin in.



De buurvrouw heeft de brandweer vast gealarmeerd. En de andere buurvrouw hangt vrolijk haar was buiten. Haar beddengoed zal lekker naar appeltjes ruiken. Temperatuur is tot nu toe mooi :)



Wow na 2 uur eerste keer kijken. Jammer zie je op de foto niet hoe mooi de rook was die van het vlees kwam. Even naar me kolen gekeken er leken er 2 uit. maar de ketel temperatuur bleef goed. toch maar even 2 nieuwe in de starter gedaan voor wat nog komen gaat. Water bij gevuld stukje hout toegevoegd en verandert van plaats. Vleesje even gedraaid. En snel deksel er weer op.



Donderdag dus ik was ook nog even aan de beurd om voor oma te zorgen en die houd gelukkig ook van lekker eten.



Onder tussen gaart met Pork ook lekker door. En toch begin je zenuwachtig te worden. Gelukkig is het weer om niks te doen en wacht ik rustig af tot het plateau over is. Yes weer een graadje er bij :)



Gelukkig de volgende fase is bereikt.



Klein stukje nog



Even afmaken



Het duurde iets langer als verwacht maar het was het waard. Gelukkig heb ik genoeg gemaakt.

Vandaag nog even aangemaakt. En gefactureerd.

 
Succes en heel veel plezier! Op naar Knor
 
Hoi Ivoo.

Even een vraagje.
Wat zijn echte kolen?

Grts,  Hans.
 
Dit zijn ECObrasa cocos, had zelf steeds weber cocos maar die doven in hun eigen as.
 
Ivoo zei:
Dit zijn ECObrasa cocos, had zelf steeds weber cocos maar die doven in hun eigen as.


Zeer juist. :) !
 
lekker bezig hoor, ziet er prima uit
 
Lekker hoor, gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Prima gelukt zo te zien, congrats met de knor
 
Terug
Bovenaan Onderaan