Dan de smaak. Misschien te vroeg voor mij voor een oordeel, of misschien ben ik enigzins teleurgesteld en moet ik daar nog aan wennen.
Het smaakt ok. Niet super. Niet slecht. Het vlees smaakt op zich enigzins vlak, een beetje zoetig. De saus uit het flesje op het broodje draagt de smaak voor een groot deel, in mijn mening. Nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal en wellicht heb ik het ook niet ideaal bereid, dat kan ook. Maar aangezien het mijn eerste PP is had ik best wat spanning en anticipatie op het eindresultaat. Nu ik het gegeten heb denk ik, mwa, wel ok. Maar misschien geen 8 uur tijd waard voor mij. Mijn verwachtingen waren wel echt hoog, mede door de lange bereidingstijd en de ervaringen van anderen. Ik had laatst broodjes kipdijfilet gemaakt (recept van Jord Althuizen). Die waren echt om je vingers bij op te vreten zo lekker. Inmiddels 2 keer gemaakt. Kost een fractie van de tijd en is een echt smaakbommetje. Die ervaring had ik helaas niet bij dit broodje PP.
De rest van de PP gaat de koelkast in en zal wel opgaan. Misschien is het mijn smaak niet helemaal, niets aan te doen.