Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

m'n jongste dochter heeft hetzelfde patroon gehad in het begin van haar leventje. Enorm veel huilen en spugen, vooral 's nachts bij ons. We hebben een jaar op de speciale poedermelk a 50 euro de pot gezeten (4 per maand) en alles uitsluiten. Uiteindelijk bleek ze erg allergisch te zijn voor kip en noten en bleek de koemelk gewoon te kunnen. Koemelk sluiten ze als eerste uit omdat ze dat veel krijgen en makkelijk te verwijderen is uit een dieet. We gaan over een paar maanden de provocatie test doen met kippeneiwitten, hopelijk kan ze er tegen maar ik verwacht zelf van niet (bloedtesten waren positief)
 m'n jongste dochter heeft hetzelfde patroon gehad in het begin van haar leventje. Enorm veel huilen en spugen, vooral 's nachts bij ons. We hebben een jaar op de speciale poedermelk a 50 euro de pot gezeten (4 per maand) en alles uitsluiten. Uiteindelijk bleek ze erg allergisch te zijn voor kip en noten en bleek de koemelk gewoon te kunnen. Koemelk sluiten ze als eerste uit omdat ze dat veel krijgen en makkelijk te verwijderen is uit een dieet. We gaan over een paar maanden de provocatie test doen met kippeneiwitten, hopelijk kan ze er tegen maar ik verwacht zelf van niet (bloedtesten waren positief) Zoontje is ontslagen uit het ziekenhuis en er is niets medisch gevonden waar hij last van heeft. Daarnaast ligt hij nu al 1u45m te slapen wat normaliter slechts 45 minuten is. Ook mijn vlees van B&S is binnen! een Picnic van 4.5kg maar liefst en super koel (bevroren) en gevacumeerd geleverd.
 Zoontje is ontslagen uit het ziekenhuis en er is niets medisch gevonden waar hij last van heeft. Daarnaast ligt hij nu al 1u45m te slapen wat normaliter slechts 45 minuten is. Ook mijn vlees van B&S is binnen! een Picnic van 4.5kg maar liefst en super koel (bevroren) en gevacumeerd geleverd.