Beef en Steak

Eerste keer Bavette

Smokingwood

Pitmaster
Voor de eerste keer bavette maken. Best spannend om zo'n prachtig stuk vlees op de kolen te leggen. 88 keer de video van Dennis bekeken en hier en daar geïnformeerd...

Alleen 4 seizoenenpeper en grof hymalayazout erop...

IMG_20211104_110404.jpg

IMG_20211104_105312.jpg

IMG_20211104_182500.jpg

IMG_20211104_182704.jpg

IMG_20211104_182920.jpg

Misschien spannend maar uiteindelijk toch zeer goed gelukt! :) Ik had wel een stukje willen proeven.

Fantastisch stukje vlees.

Mis helaas wel de actiefoto van het vlees op de barbecue. Voorlopig verplaats ik het draadje even.

Fantastisch stukje vlees.

Mis helaas wel de actiefoto van het vlees op de barbecue. Voorlopig verplaats ik het draadje even.
Oh oh, ik zie dat ik die in het heetst van de strijd inderdaad vergeten ben om te maken… 🤦🏼‍♂️🙇‍♂️🤷🏼‍♂️ Moet ik het bericht nu verwijderen?

Nu moet ik binnenkort opnieuw bavette maken, vreselijk! 😉🤗🥰

Welnee, lekker laten staan. Alleen niet in Hot en Fast of low and slow. Dan is een actiefoto op de bbq vereist.

Welnee, lekker laten staan. Alleen niet in Hot en Fast of low and slow. Dan is een actiefoto op de bbq vereist.
Snel nog een keer maken en dan met actiefoto! Er zit niks anders op… 🤣

Blijft een mooie en smaakvolle snit. En gewoon maken die dingen. Ze zijn in het begin misschien eng. Maar daar leer je van. Het kan hoogstens mis gaan 😜

Mooi gelukt toch! Ziet er goed uit! Heeft het gesmaakt?
Blijven proberen is idd het motto. Ik ga morgen ook de eerste keer de DO gebruiken. Als ik er aan denk gooi ik er een draadje tegenaan.

Mooi gelukt toch! Ziet er goed uit! Heeft het gesmaakt?
Blijven proberen is idd het motto. Ik ga morgen ook de eerste keer de DO gebruiken. Als ik er aan denk gooi ik er een draadje tegenaan.
Het heeft meer dan goed gesmaakt, het was heerlijk! Succes met je eerste DO gebruik! Ook dat komt dik in orde.

Blijft een mooie en smaakvolle snit. En gewoon maken die dingen. Ze zijn in het begin misschien eng. Maar daar leer je van. Het kan hoogstens mis gaan 😜
Zo is het inderdaad, was gaaf om te doen en ik ben een ervaring rijker. Snel nog eens doen.

Terug
Bovenaan Onderaan