Beef en Steak

Eerst Pulled Pork

Ziet er prima uit, krijg hier na twee weken Turkije zonder knorrenvlees zin in.
Morgen maar eens iets met varken doen.

Boldeagle zei:
Je eerste PP blijft je altijd bij.  Gewoon op de Amerikaanse manier vind ik het lekkerst. (broodje,coleslaw, PP , goede saus)
Alvast gefeliciteerd met je knorretje (kan ff duren want iedereen zit nu bij Tony Stone  ;D )
Ik ben het volledig met Mike eens! Alvast van harte  ;)

Super hoor, zou je dat rack nog eens willen omkeren en kijken of er dan ribs in kunnen? Ik tel 9 sleuven en dat is meer dan de andere rib racks van Weber.
Vraag me wel af waarom je de pp niet gewoon op het rooster legt? M.a.w. wat is de toegevoegde waarde van dit mooie tooltje bij dit gerecht. Vast gefeliciteerd met je knorretje.

Bedankt voor de leuke reacties!

Voordeel van het rooster is dat je het vlees snel van de Q kan afhalen en er dingen mee kan doen, glace, inpakken enz. en dan snel weer dicht. Ik heb gemerkt dat als je hem iets te lang open heb staan, krijg je de temperatuur maar moeilijk naar beneden.

Mooi gemaakt Willie, gefeliciteerd met je knorretje!

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je knorretje! Vind het altijd een hele prestatie op een keteltje.

Wat je bark vraag betreft, het is een beetje persoonlijke voorkeur. Zelf vind ik zachte bark lekker. Als je je bark steviger wilt hebben kun je je vlees nadat het de 88?C heeft aangetikt nog even terug leggen. De temperatuur zal instorten want door het verdampen van vocht aan de buitenkant zal die afnemen, maar zo krijg je hem harder (en droger ;) ).

Gefeliciteerd met het resultaat en natuurlijk je knorretje!

Mooi broodje hoor, gefeliciteerd met je knor  :D

Terug
Bovenaan Onderaan