Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steve zei:Iemand een idee hoe ik zelf een vuurschaal kan plooien?
Ronde plaat van 1200mm doorsnede en 5 dik heb ik liggen ..maar hoe plooi ik die in de juiste vorm?
Iemand een idee ?
hoezo niet??blefke zei:Gaat je niet lukken,
Steve
hij vroeg :hoe zelf plooien en vooral hoe zelf te maken, ,,en dan is de uitdaging wegblefke zei:Waarom koop je geen schaal op marktplaats
Als de TS een ijzervreter zou zijn zou hij weten hoe hij deze klus moet aanpakken.AV zei:steve zei:Iemand een idee hoe ik zelf een vuurschaal kan plooien?
Ronde plaat van 1200mm doorsnede en 5 dik heb ik liggen ..maar hoe plooi ik die in de juiste vorm?
Iemand een idee ?
Steve
hij vroeg :hoe zelf plooien en vooral hoe zelf te maken, ,,en dan is de uitdaging wegblefke zei:Waarom koop je geen schaal op marktplaats
waar een wil is is voor een ijzervreter niks een probleem dus : een zwaar dik bewapend betonnen mal maken in de gewenste vorm en dan de plaat wit heet gloeien en dan op de mal leggen en rammen met een klapstok,,gloeien/rammen herhalen tot je de gewenste vorm hebt..en daarna afkoelen en nabewerken.
sucses en sterkte.....k zou t kunnen fixen ,maar nooit de tijd/bloed/zweet en tranen dr voor over hebben om dit zelf te maken,,dr zijn fijnere methodes om met vuur te spelen en vlees te garen.
blefke zei:Als de TS een ijzervreter zou zijn zou hij weten hoe hij deze klus moet aanpakken.
AV zei:steve zei:Iemand een idee hoe ik zelf een vuurschaal kan plooien?
Iemand een idee ?
Steve
waar een wil is is voor een ijzervreter niks een probleem dus : een zwaar dik bewapend betonnen mal maken in de gewenste vorm en dan de plaat wit heet gloeien en dan op de mal leggen en rammen met een klapstok,,gloeien/rammen herhalen tot je de gewenste vorm hebt..en daarna afkoelen en nabewerken.
sucses en sterkte.....k zou t kunnen fixen ,maar nooit de tijd/bloed/zweet en tranen dr voor over hebben om dit zelf te maken,,dr zijn fijnere methodes om met vuur te spelen en vlees te garen.
blefke zei:Kopen is de enigste optie.
Of dit nu marktplaats is of elders op het grote www.
IK zag dat AV zijn laatste post heeft gewijzigd, daar stond een goede tip bij?.