BasBQ
Beef en Steak

Een bierblik kippetje ? la woutje

Visite nog niet weg?
Je zorgt te goed voor ze!
 
tja we zijn een beetje bourgondisch aangelegd hier ;) , dus je komt niet zomaar weg  :p

de foto's:

on the grill
2012-12-29175632_zps42f42924.jpg


just before the plate
2012-12-29183239_zpsc94b79f3.jpg


ik moet zeggen dat hij iets langer of iets dichter op de briketten had gemogen voor een krokanter velletje. De smaak was ok, al probeer ik graag een andere rub de volgende keer.

Het karkas ligt kaal in de kliko en de gasten zijn voldaan naar huis, dus ik (wij) zijn happy :)
 
Lekker kippie hoor! Tokkie verdient, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd met je tokkie, leuke reportage (met leuk commentaar) ;D
 
Van harte gefeliciteerd met je Tokkie Wouter.
Dat ziet er uit als een erg lekker en sappig Chickie hoor  :)
Ik zeg missie geslaagd, en op naar de volgende.

Mac
 
welkom bij de tokkie famiie
 
Ik heb een tokkie, ik heb een tokkie, ik heb een tokkie! (Door de kamer huppel modus uit
) :D

Bedankt voor alle reacties  :)
 
gefeliciteerd
 
woutje1981 zei:
ik moet zeggen dat hij iets langer of iets dichter op de briketten had gemogen voor een krokanter velletje.

Ik zorg dat de temperatuur op het einde zo hoog mogelijk is, zeker boven de 180C. En inderdaad de borst lekker dicht bij de warmte. ;)

woutje1981 zei:
Het karkas ligt kaal in de kliko en de gasten zijn voldaan naar huis, dus ik (wij) zijn happy :)

Dan heb je toch de meeste eer van je werk, dat is het belangrijkste, gefeliciteerd met je tokje!
 
Ik ga eerst weer eens mijn spareribs maken ( op verzoek van vrienden), daarna probeer ik de bierblik kippie nog een keer en dan zal ik de briketten iets dichterbij leggen.
 
Van harte gefeliciteerd met je tokkie, kippetje ziet er lekker uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan