BasBQ
Beef en Steak

Dutch Pizza Ring

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
Ik heb een DPR aangeschaft (met alle dank aan chefke).
Hier een eerste foto hoe de ring eruit ziet.
Wil hem morgen gaan inwijden.

IMG_3368.jpg
 
Mooi ding Leo, gefeliciteerd!

Ga je hem met een pizza steen gebruiken of met zo'n 'gaas' geval?
 
dank je wel Frits

ik heb bij Jaarsveld in capelle a/d ijssel een weber pizzasteen gekocht en een weber pizzaschep met 50 % korting, dus dat kon ik niet laten.
Heb die gelijk meegenomen toen ik mijn WSM daar kocht.
 
Ziet er goed uit Leo,kan niet wachten tot dat de mijne binnen is.
 
Leo zei:
dank je wel Frits

ik heb bij Jaarsveld in capelle a/d ijssel een weber pizzasteen gekocht en een weber pizzaschep met 50 % korting, dus dat kon ik niet laten.
Heb die gelijk meegenomen toen ik mijn WSM daar kocht.

Dat heb je goed geregeld Leo ;). Het voordeel van de steen is dat je dan een gelijkvloers creeert zodat je de pizza er makkelijk in en uit kan, anders moet je kijken of het rooster op de steunen van je handvat past.
 
Mike v R zei:
Ziet er goed uit Leo,kan niet wachten tot dat de mijne binnen is.

dat geloof ik Mike, Dick zit ook met smart te wachten. Kunnen we met z'n allesn aan de bak.  :D

Frits zei:
Leo zei:
dank je wel Frits

ik heb bij Jaarsveld in capelle a/d ijssel een weber pizzasteen gekocht en een weber pizzaschep met 50 % korting, dus dat kon ik niet laten.
Heb die gelijk meegenomen toen ik mijn WSM daar kocht.

Dat heb je goed geregeld Leo ;). Het voordeel van de steen is dat je dan een gelijkvloers creeert zodat je de pizza er makkelijk in en uit kan, anders moet je kijken of het rooster op de steunen van je handvat past.

als het goed is moet het rooster daar wel op kunnen steunen, dan ligt de steen iets hoger en kan je de pizza er makkelijk in en uihalen
 
Het is ook de bedoeling,dat je rooster op de steunen ligt.
Daar zijn de handvatten ook eigenlijk voor bedoeld.
 
ik denk dat ik het zo redelijk voor elkaar heb wat materiaal betreft, nu maar kijken of de pizza's willen lukken.

IMG_3369.jpg


IMG_3370.jpg


ik heb het bbq rooster nu idd in de pizza ring liggen, dus kan ik ze er makkelijker in- en uithalen
 
Ik zou wel vandaag al pizza's maken.
Dan weet ik teminsten hoe het werkt als ik de mijne heb. :p
 
Mike v R zei:
Ik zou wel vandaag al pizza's maken.
Dan weet ik teminsten hoe het werkt als ik de mijne heb. :p

haha, heb je hem morgen al binnen dan?  ;)
 
Ziet er goed uit! Zie ook wat dingen die ik anders zou hebben gedaan of zou aanpassen. Ben reuze benieuwd hoe hij het doet straks!
 
noskos zei:
Ziet er goed uit! Zie ook wat dingen die ik anders zou hebben gedaan of zou aanpassen. Ben reuze benieuwd hoe hij het doet straks!
Vertel.
 
noskos zei:
Ziet er goed uit! Zie ook wat dingen die ik anders zou hebben gedaan of zou aanpassen. Ben reuze benieuwd hoe hij het doet straks!

ja vertellen, nu kan ik nog veranderen misschien  ;)
 
De handgrepen zie ik totaal het nut nut niet van in, dus die had ik weggelaten. Aanpassingen zodat er een grilspit op gemonteerd kan worden. Om zo maar twee dingen te noemen ;)
 
die aanpassingen voor de grilspit ben ik met je eens, heb het daar in de chat ook al over gehad, die handvatten zijn juist wel handig, zo kan je de ring incl. rooster en pizza steen er in 1 keer afhalen en eventueel brandstof bijvullen.
 
Ik kan mijn grilspit ring van weber ook zo van mijn BBQ aftillen hoor, zitten ook geen handgrepen aan. En als je er grepen aan wilt hebben dan zou ik ze niet op die positie willen, tilt een beetje onhandig. Dus dan gewoon bovenaan en dwars.
 
Het idee is 1 op 1 overgenomen,dat was wel zo makkelijk.
En voor het bij vullen,is een klaprooster toch wel makkelijk hoor.
 
Mike v R zei:
Het idee is 1 op 1 overgenomen,dat was wel zo makkelijk.
En voor het bij vullen,is een klaprooster toch wel makkelijk hoor.

Zijn jullie niet bang dat die Amerikanen dat misschien niet zo leuk vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan