BasBQ
Beef en Steak

Dutch Oven

 
 

Tinu$

Vuurmaker
Berichten
88
Vorige week voor mijn verjaardag een "DO" gekregen en nu vroeg ik me af hoe ik deze het beste kan "seasonnen"??

8832e870b3a4e078046d1ac8a1d84928.jpg


Op het forum wel gelezen dat dit met crisco kan alleen weet ik niet hoe. Hopelijk kan iemand mij verder helpen en kan ik van de week aan de slag gaan.
Of heb ik het mis en kan je toch beter met olie seasonnen

Alvast bedankt voor de reacties


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Houd er wel rekening mee dat als je het in je 0v3n doet, dit heel erg gaat stinken en roken.
 
Lowietje72 zei:
Houd er wel rekening mee dat als je het in je 0v3n doet, dit heel erg gaat stinken en roken.
Ik doe het ook gewoon in de oven, afzuiging op levensgevaarlijk en stoken maar, zet hem op 250 gr en je krijgt een prachtig zwart pannetje!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Iedereen bedankt voor reacties, maar ga de manier van ceriel gebruiken. Was al zoveel manieren tegengekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Dit draadje had ik gemist.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
avr zei:
Lowietje72 zei:
Houd er wel rekening mee dat als je het in je 0v3n doet, dit heel erg gaat stinken en roken.
Ik doe het ook gewoon in de oven, afzuiging op levensgevaarlijk en stoken maar, zet hem op 250 gr en je krijgt een prachtig zwart pannetje!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Hoop dat het einde van de week een beetje droog is dan kan ik de buurtjes weer is uitroken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Tinu$ zei:
avr zei:
Lowietje72 zei:
Houd er wel rekening mee dat als je het in je 0v3n doet, dit heel erg gaat stinken en roken.
Ik doe het ook gewoon in de oven, afzuiging op levensgevaarlijk en stoken maar, zet hem op 250 gr en je krijgt een prachtig zwart pannetje!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Hoop dat het einde van de week een beetje droog is dan kan ik de buurtjes weer is uitroken
Dan doe ik het op de bbq.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Zal best lukken , mijn ervaring is de crisco dun opbrengen met een doekje voor het mooiste resultaat, heb het ook wel met een kwastje gedaan maar dan kreeg ik toch van die rare druipers.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan