Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 vooral op de dijenKamadoNovice zei:Zoek even op dit forum naar DanBras sateh en dan krijg je vanzelf een geweldige lijst met tips, alsook heerlijk recept. Heb zelf nu ook veel variaties gemaakt maar vooral kippendijen ipv kipfilet maakt veel uit.
chckstrk zei:+1 vooral op de dijenKamadoNovice zei:Zoek even op dit forum naar DanBras sateh en dan krijg je vanzelf een geweldige lijst met tips, alsook heerlijk recept. Heb zelf nu ook veel variaties gemaakt maar vooral kippendijen ipv kipfilet maakt veel uit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
chckstrk zei:+1 vooral op de dijenKamadoNovice zei:Zoek even op dit forum naar DanBras sateh en dan krijg je vanzelf een geweldige lijst met tips, alsook heerlijk recept. Heb zelf nu ook veel variaties gemaakt maar vooral kippendijen ipv kipfilet maakt veel uit.
Dat is leuk als je kipfilet geen marinade heeft, maar met een sateh-marinade waar veel suikers in zitten (zoals de DanBras sateh) hou je dan zwarte satehs over. Dat gaat hem dus niet worden, tenzij je er continue bij blijft, kleine hoeveelheden verwerkt en blijft draaien.JaapAap zei:Wat ook helpt is de kipfilet niet te lang te grillen. Gewoon binnen een paar minuten op hoge temp. Als de kern wit kleurt is t goed. En de kerntemp een beetje los laten. Ze koelen namelijk ook weer snel terug bij het omdraaien e.d. en dan duurt het veel langer voordat je denkt dat de kerntemp goed is.
mrwolf zei:Nederland heeft dus nog iets te leren!
Dat heb ik ook niet gedaan, want daar lag het dus nietchckstrk zei:mrwolf zei:Nederland heeft dus nog iets te leren!
Maar jij ook, want vlees koop je natuurlijk niet in de supermarkt
BoyS zei:Na deze topic gelezen te hebben wil ik het absoluut niet kapen maar ik zit wel met een vraag. Kippendijen zijn echt een pain in the ass om schoon te snijden (vriendin wil het vet er af),. Hoe doen jullie dit? Laten jullie dit lekker zitten of nemen jullie ook de tijd om een kippendij "schoon" te snijden?