BasBQ
Beef en Steak

DIY OFYR

Echt super mooi geworden!
 
Huh bericht weggevallen bij reactie op tapatalk.

Anyway

Wat een gaaf apparaat is dit geworden Lin! Mijn DIY-bloed begint hier sneller van te stromen!

Ik ga eens kijken of ik wat materiaal kan verzamelen ;)

Veel plezier ervan!
 
wat een prachtig apparaat zeg, daar ga je heel veel leuke en gezellige uurtjes bij beleven  :)
 
WOW echt mooi geworden ;)
Is de zuil van cortenstaal gemaakt?
Moet je de gril plaat eerst inbranden voordat je deze gaat gebruiken.
Ik meen dat ik dit ergens gelezen heb.

Veel plezier ermee.

Blefke
 
Zo, das een keigaaf apparaat geworden, ben benieuwd naar je maiden run.
 
Super mooi!
 
Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.


Ik hoor een forum groepsbuy aan komen denk ik :D


Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?
 
Tof zeg! Moest eerst even kijken wat een Ofyr was maar dat is een gaaf ding! Knap dat jullie er zelf een hebben gemaakt


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Maccie zei:
Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.


Ik hoor een forum groepsbuy aan komen denk ik :D


Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?

Nieuwsgierig als ik ben  :D heb ik even gegoogeld op ofyr.
Nou je kan voor die prijs ook een prachtig groen ei aanschaffen zie ik.

Ik denk dat je met laten maken bij een bedrijf niet veel goedkoper uit zal zijn gezien de huidige materiaal en loonkosten.
Je zou eens een offerte kunnen laten maken.
 
Maccie zei:
Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.


Ik hoor een forum groepsbuy aan komen denk ik :D


Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?

Sorry, dit bericht had ik even gemist.... Wij hebben ook alles laten maken bij verschilende partijen en de vuurschaal kant en klaar gekocht op mp.  Later alles zelf op elkaar geplaatst. Ik denk dat we er in totaal ongeveer 400 euro aan kwijt waren en dan hebben we het werk wat mijn vader voor het onderstel gedaan heeft niet hoeven betalen. Ik denk dat hij er ongeveer 150 euro aan werkloon heeft inzitten. Zou je uitkomen op zo'n 550 - 600 euro denk ik.
 
Lin zei:
Maccie zei:
Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.


Ik hoor een forum groepsbuy aan komen denk ik :D


Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?

Sorry, dit bericht had ik even gemist.... Wij hebben ook alles laten maken bij verschilende partijen en de vuurschaal kant en klaar gekocht op mp.  Later alles zelf op elkaar geplaatst. Ik denk dat we er in totaal ongeveer 400 euro aan kwijt waren en dan hebben we het werk wat mijn vader voor het onderstel gedaan heeft niet hoeven betalen. Ik denk dat hij er ongeveer 150 euro aan werkloon heeft inzitten. Zou je uitkomen op zo'n 550 - 600 euro denk ik.

Nou, vooruit ........... een chinees dan maar.  =))  =)) =)) !

Ik had het arbeidsloon wat hoger ingeschat gezien eerdere ervaringen met metaal verwerkende bedrijfjes.
 
Wow....echt mooi.......en heel apart!
Ben heel benieuwd naar je ervaringen er mee
 
Super mooi gemaakt, heel netjes!!! Ben al langer op zoek naar een vervangend (betaalbaar) alternatief voor de Ofyr. Waar heb je de grillplaat kunnen kopen?
 
Jordy zei:
Super mooi gemaakt, heel netjes!!! Ben al langer op zoek naar een vervangend (betaalbaar) alternatief voor de Ofyr. Waar heb je de grillplaat kunnen kopen?

Is een plaat "gewoon" staal van ongeveer 1cm dik. Deze is watergesneden bij een bedrijf in Leek.
 
Deze had ik even gemist. Wat is ie mooi geworden. Erg gaaf!
 
Richard Soeteman zei:
Deze had ik even gemist. Wat is ie mooi geworden. Erg gaaf!

Thanx, ben er ook heel blij mee! Al blijft het wel gewoon grillen... Echt bbqen die ik toch nog op mijn ei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan