Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maccie zei:Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.
Ik hoor een forum groepsbuy aan komen denk ik
Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?
Maccie zei:Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.
Als ik een brutale vraag mag stellen. Als je dit zou laten doen met al het werk erbij uiteraard op welke richtprijs kom je dan uit?
Lin zei:Maccie zei:Super gaaf linda. Daar ga je heel veel gebruik van maken.
Sorry, dit bericht had ik even gemist.... Wij hebben ook alles laten maken bij verschilende partijen en de vuurschaal kant en klaar gekocht op mp. Later alles zelf op elkaar geplaatst. Ik denk dat we er in totaal ongeveer 400 euro aan kwijt waren en dan hebben we het werk wat mijn vader voor het onderstel gedaan heeft niet hoeven betalen. Ik denk dat hij er ongeveer 150 euro aan werkloon heeft inzitten. Zou je uitkomen op zo'n 550 - 600 euro denk ik.
Jordy zei:Super mooi gemaakt, heel netjes!!! Ben al langer op zoek naar een vervangend (betaalbaar) alternatief voor de Ofyr. Waar heb je de grillplaat kunnen kopen?
Richard Soeteman zei:Deze had ik even gemist. Wat is ie mooi geworden. Erg gaaf!