BasBQ
Beef en Steak

DIY Mini WSM

Dit project wordt met de dag genialer :)
 
Gaaf die upgrades!
 
Knap werk handige Harry
 
Bedankt voor het delen, het ziet er goed uit. Heb de onderdelen ondertussen besteld.
Heb hier en daar nog vraagtekens, misschien is er nog ruimte voor verbetering maar zal zaterdag wat ribs testen.

 
DENGRILL zei:
Bedankt voor het delen, het ziet er goed uit. Heb de onderdelen ondertussen besteld.
Heb hier en daar nog vraagtekens, misschien is er nog ruimte voor verbetering maar zal zaterdag wat ribs testen.
Goed bezig, uiteraard even een topic maken als je er mee bezig bent!
 
LeonQ zei:
DENGRILL zei:
Bedankt voor het delen, het ziet er goed uit. Heb de onderdelen ondertussen besteld.
Heb hier en daar nog vraagtekens, misschien is er nog ruimte voor verbetering maar zal zaterdag wat ribs testen.
Goed bezig, uiteraard even een topic maken als je er mee bezig bent!
Ik zal morgen met beter weer wat foto's maken. Heb hem dinsdag avond na het eten/werk snel gemaakt.
Om kwart over 6 begonnen en 8 uur was alles weer netjes opgegruimd alleen was het donker en een beetje regen.
Morgen verwacht ik goed weer, dus gaan er ribs op en zal wat foto's maken :)
 
LeonQ zei:
De deksel past erop maar sluit niet perfect aan.

Ik heb een kleine aanpassing gedaan, met behulp van de oude pan deksel.
Foto's zijn te vinden in mijn post, hij past nu een stuk beter.
Nu nog afwachten in zijn werking, maar ik merk dat als ik druk hij goed sluit.
Ik ga nog kijken of ik meer gewicht in de weber deksel kan krijgen zodat hij
goed aandrukt.
 
Hoi, zie nu pas je post. Leuk om te zien. Ben zelf ook bezig geweest met een Mini WSM en heb precies dezelfde pan gebruikt :). Het merk dat al die Amerikanen gebruiken was hier niet verkrijgbaar, maar deze was beter. Bevalt nog steeds prima.

Ik zag een foto van een gebarsten "hitteschild". Wat misschien een idee is om in plaats daarvan een ouderwetse braadpan te gebruiken (zo eentje met emaille). Kan je hem gelijk als waterpan gebruiken; houdt de temperatuur genakkelijker stabiel.

Als het goed is, is het nog ergens te vinden op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan