BasBQ
Beef en Steak

Dit ben ik! Nou ja, deels dan

Astrid Claessen

Tondelzoeker
Berichten
1
Hoi allemaal!

Vanuit mijn ouders heb ik de liefde voor BBQ-en vanaf mijn jeugd meegekregen..... heeeerlijk speklapjes op een open kolen BBQ.
Totdat ik opgroeide en ontdekte dat je echt lekkere gerechten kunt bereiden op een BBQ, maar die kolen, dat leek me zo'n gedoe.

Dus eerst een eigen Boretti Ligorio (gas) vorig jaar, want op gas is natuurlijk wel een leuke buitenkeuken, maar je mist de geur en smaak van houtskool.

Dus sinds juli van dit jaar de Basterd VX Large, wat een heerlijkheid zo'n kamado. Temperatuur regelen is zelfs gemakkelijker dan op gas.

Sinds twee maanden dus al druk aan het experimenteren met vlees, vis, groente, low & slow, grillen, dutch oven, rookchunks, koud roken.
Leuk, zo'n 3 keer per week iets nieuws uitproberen. En een maandje geleden de eerste BBQ Masterclass gedaan van The Basterd ism Bij Qunis.

Dus nu is het al snel helder, de buitenkeuken met de Boretti gaat eruit en komt er nog een kamado bij.

Ik hoop veel te leren op dit forum en ook mijn probeersels met jullie te delen.
 
Welkom!
 
Welkom astrid
 
Welkom
 
Welkom Astrid!
 
Welkom Astrid
 
Welkom Astrid, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Astrid, er is zoveel informatie te vinden op dit forum, daar ga je vast plezier aan beleven
 
Welkom Astrid
 
Ja..wat zij hierboven allemaal zeggen! 😉
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan