BasBQ
Beef en Steak

De vurrukkullukke Spruitjes van SandyMan en een Kalkoenrollade

 
 
 
 
 

Jet

Gemarineerd
Berichten
1.773
Nu ben ik absoluut geen liefhebber van spruitjes, maar mijn wederhelft wel, en wat variatie in groentegerechten is altijd welkom.
Toen ik het spruitjesrecept van @SandyMan zag werd mijn aandacht meteen getrokken, op deze wijze kan ik spruitjes misschien nog waarderen.
Alle ingrediënten bij elkaar, de room, sjalot, mosterd kaas, spekkies, de panko, moeten toch een mooi huwelijk vormen met de spruitjes.
En inderdaad dat deed het ook, dit is echt een superheerlijk gerecht, vandaag, koud, waren de left-overs zelfs nog erg lekker.
Overigens hadden wij uitzonderlijk mooie kleine spruitjes van onze groenteman, vandaar dat wij ze heel hebben gelaten en niet gehalveerd.

Voor alle ouders die de eeuwige strijd aan tafel met hun kinderen zat zijn over het eten van spruitjes, maak dit recept, en kom als winnaar uit de strijd.

Sander bedankt voor het recept!

DSC_0218.JPG
DSC_0224.JPG
DSC_0233.JPG
DSC_0234.JPG
DSC_0238.JPG
DSC_0240.JPG
DSC_0241.JPG
DSC_0246.JPG
 
Is te zien dat het lekker was, bordje mooi leeg
 
Haha wat ontzettend leuk om te lezen zeg! Echt heel gaaf om te zien dat je m gelezen hebt, EN meteen bent gaan maken. Geweldig! En die rollade ziet er ook heerlijk uit hoor, poeh!
 
Jaa. Lekkerrrrrrr
Niet dat ik twijfelde aan het recept, maar zo'n second opinion is erg leuk om te lezen

Lekker bordje eten 😋
 
Spruitjes zijn mijn lievelingsgroente, dit wil ik ook wel eens proberen.
 
Ja, nou staat dit toch echt wel bovenaan mijn lijstje. Deze week bij het boodschappen doen de ingredienten mee!

Groeten van Robert
 
Top idee. Had je wel een kruisje gemaakt op de onderkant van de spruitjes @Jet?
 
Top idee. Had je wel een kruisje gemaakt op de onderkant van de spruitjes @Jet?

Nee dat heb ik niet gedaan, ik heb wel even via google gezocht waarom dat zou moeten ;) ik wel de eventuele lelijke blaadjes verwijderd en een heel klein stukje van de onderkant eraf gehaald.
 
Dat ziet er super uit Jet. En ik kan het beamen. SandyMan heeft een heerlijk receptje gedeeld. Iedereen was er meteen weg van. M’n oudste dochter vind het zo lekker dat ze het ook op dr verjaardag wil eten
 
Terug
Bovenaan Onderaan