BasBQ
Beef en Steak

De n?sk?s 1.0

Wat een gave en degelijk ogende tafel!
 
Ziet er goed uit Dennis, let wel op dat vuren werkt heel erg.
Dus gebruik de goede middelen om de gaten dicht te stoppen anders ligt er over een paar weken weer uit.
En dat zou zonde zijn!
 
Dat zijn geen halve maatregelen Dennis! Hij ziet er behoorlijk bom/aardbeving/Sandy* bestendig uit! ;)









* doorhalen wat niet van toepassing is.
 
Alleen die grote steen is al zo'n 30 kilo dus het mag wel een stevig tafeltje zijn ;)
 
Knap hoor ! En inderdaad zeer solide.

Als ik een manier uitgevonden heb om een OTP57 te bevestigen aan/op een tafel, begin ik er misschien ook nog eens aan...
En die tafel doop ik dan K?rreK?r :D

Nee serieus, heel erg mooi gemaakt !!!
 
Kurre, LOL!
 
Mooi hoor !
Maareh... zou het niet mooi zijn om een marmeren werkblad te hebben ipv hout ?
 
@ Lerxst:  Ik heb voor mijn tafel ook nog even zitten denken aan een granieten blad. Het probleem is dat er ook nog een gat in moet voor de Q en dat kun je niet zelf. Dit betekend dat het maatwerk wordt en waarschijnlijk heel duur.
Toen ik m'n granieten tuintafel aan het ontwerpen was heb ik ook gekeken naar een plaat graniet met een standaard maat, die gewoon ergens op voorraad was. Maatwerk was een factor drie duurder geworden.
 
Ik heb voor de 2.0 iets heel anders in gedachten qua design. Maar daar komt iets van tegels op of graniet.
 
De 1.0 is mijn prototype, kijken wat er bevalt en wat er beter kan ;)
 
Ook al zo'n mooie tafel. Hangt er iets in de lucht? Velen zijn ineens crea bezig  ;)
Serieus, heel mooi en ik denk dat ik wel zeker weet dat ik wel een beetje jaloers ben :-[
 
Het hele frame is geschuurd. De meeste gaten dichtgesmeerd, alleen waar het in elkaar moet nog niet. Het deel waar de onderste planken opkomen even deels in de beits gezet. Alles mag nu weer lekker drogen. Ga wel de productie naar binnen verhuizen want met dit weer is het niet echt lekker werken :(

noskos10-2-1.jpg
 
Tijmnan zei:
Ook al zo'n mooie tafel. Hangt er iets in de lucht? Velen zijn ineens crea bezig  ;)
Serieus, heel mooi en ik denk dat ik wel zeker weet dat ik wel een beetje jaloers ben :-[

Ja, je heb ons door! We zijn stiekem bezig het forum om te toveren tot het "meubelmakers genootschap"! ;)
 
Ja, je heb ons door! We zijn stiekem bezig het forum om te toveren tot het "meubelmakers genootschap"!

LOL! Ach, dit is niet voor niets het Doe Het Zelf deel van het forum ;)
 
De afgelopen dagen is het voornamelijk schuren en beitsen dat ik aan het doen ben. Ik wil dat alles in de beits zit voor het erop geschroefd wordt. Ook de schroefgaten smeer ik dan weer dicht, dat moet weer drogen enz. enz...

Vandaag heb ik het frame definitief in elkaar gezet en even gekeken of alles past. De latten die het boven-, en onderblad gaan vormen zitten al voor een deel in de beits, de onderkant, dus ik heb ze er even omgedraaid opgelegd om een idee te krijgen van hoe het uiteindelijk gaat worden.

noskos10-3-1.jpg


noskos10-3-2.jpg


Morgen weer vrolijk verder met schuren en beitsen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan