BasBQ
Beef en Steak

De kerst eend.

Hans zei:
Tja Bram wat zal ik zeggen, met kamado bbq-en op zich  is natuurlijk niets mis en met al die electronica die we er aan gaan hangen om vanuit je luie stoel te kunnen sturen ook niet.
Het maakt het allemaal wat gemakkelijker da's zeker waar.
Maar waar ik het niet mee eens ben is dat men denkt dat je dat spul beslist nodig hebt om iets lekkers op tafel te kunnen zetten en dat je hier dus ook beter mee kan bbq-en.
Het uiteindelijke resultaat van je werk komt toch niet door het spulletje maar door het knulletje.
Je kan nog zo'n mooie (lees dure) kamado bezitten maar als je geen flauw idee hebt hoe je b.v. je temperatuur onder controle moet houden en
wat voor een brandstof je moet stoken en waarom tja dan vallen al die voordelen al snel weg enmaak je je satetje en hamburger ook op een veel
goedkopere manier klaar. ;)

Idd. Als je het niet in de vingers hebt kun je met de duurte spullen van de wereld niks maken. Wel mooi om eens met een andere Q te werken.
 
Zeker mee eens, vanzelfsprekend.
Met het mooiste gereedschap kun je nog steeds alles verknallen.
Echter, goed gereedschap maakt de boel soms wel n?t iets makkelijker....
Moet eerlijk bekennen; week of drie geleden op een 47er bezig geweest, dat was ook een heerlijke afwisseling. Geen moment afzien maar net zo relaxed als op het eitje...
 
It?s the cook, not the cooker.
 
Mooi gedaan Hans en ook een heel fijn verhaaltje erbij, leuk, genieten hier van jouw kookkunsten!
 
Dank Sander 't was leuk om om te doen en de smaak was prima. ;)
 
Hans,
Wel met je eens hoor maar laat aub mijn vrouw dit niet lezen want voor mijn andere hobby racefietsen heb ik toch elke keer het argument dat die nieuwe spullen, wielen, lichtere frames, carbon, aerotrappers echt het verschil maken. :D
Maar in de analogie van jouw statement gaf laatst de fietsenboer ook aan dat het nieuwe belletje wat net ff gestroomlijnder was dan mijn vorige als het om gewicht ging ik ook eens 2 kilo zou kunnen afvallen, zou zelfde effect hebben of meer. Geloof ik geen zak van .... :)
Back on topic, prachtige eend had je daar gemaakt.
 
KamadoNovice zei:
Hans,
Wel met je eens hoor maar laat aub mijn vrouw dit niet lezen want voor mijn andere hobby racefietsen heb ik toch elke keer het argument dat die nieuwe spullen, wielen, lichtere frames, carbon, aerotrappers echt het verschil maken. :D
Maar in de analogie van jouw statement gaf laatst de fietsenboer ook aan dat het nieuwe belletje wat net ff gestroomlijnder was dan mijn vorige als het om gewicht ging ik ook eens 2 kilo zou kunnen afvallen, zou zelfde effect hebben of meer. Geloof ik geen zak van .... :)
Back on topic, prachtige eend had je daar gemaakt.

=))

Wij hebben dezelfde fietsenboer?
 
Dat ziet er echt fantastisch uit zeg, pure verwennerij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan