De WSM was gisteren mooi vies geworden tijdens de PP run.
Met een schoongemaakt rooster en nieuwe aluminiumfolie over de waterpan draait nu het 2,5-1-0,5 programma met de baby back ribs (uit de bekende blauwe dozen).
Hier alvast een paar foto's, gelukkig kan ik achter het raam blijven zitten en past de DigiQ mooi op de winkel bij 110C
Pictures van eindresultaat later vandaag nog te plaatsen...
na ontvliezen de ribkes in de Plowboys Yardbird Rub gezet.....
de ecobrasa's met wat rookhout appel, kersen en een stukje hickory
alles onder controle bij 110C met wat heerlijke rook uit de vent hole van de deksel
na 2,5 uur bij 110C en kringelend rook....
en nu weer inpakken, voorzien van 1,5 eetlepel apple juice in de aluminium folie.....
to be continued
uitgepakt na 45 min....
daarna 30 min terug op de WSM en vervolgens voor de laatste 15 min nu voorzien van Blues Hog BBQ saus; de bovenkant laat ik zien als ze klaar zijn
en hier is het eindresultaat, ze smaakten nog beter dan ze eruit zien!
Met een schoongemaakt rooster en nieuwe aluminiumfolie over de waterpan draait nu het 2,5-1-0,5 programma met de baby back ribs (uit de bekende blauwe dozen).
Hier alvast een paar foto's, gelukkig kan ik achter het raam blijven zitten en past de DigiQ mooi op de winkel bij 110C

Pictures van eindresultaat later vandaag nog te plaatsen...
na ontvliezen de ribkes in de Plowboys Yardbird Rub gezet.....

de ecobrasa's met wat rookhout appel, kersen en een stukje hickory

alles onder controle bij 110C met wat heerlijke rook uit de vent hole van de deksel

na 2,5 uur bij 110C en kringelend rook....

en nu weer inpakken, voorzien van 1,5 eetlepel apple juice in de aluminium folie.....

to be continued
uitgepakt na 45 min....

daarna 30 min terug op de WSM en vervolgens voor de laatste 15 min nu voorzien van Blues Hog BBQ saus; de bovenkant laat ik zien als ze klaar zijn

en hier is het eindresultaat, ze smaakten nog beter dan ze eruit zien!

Laatst bewerkt: